Αγορά εμφιαλωμένου: Η Nestle "επιδότησε" και πέτυχε την ολική του επαναφορά του Κορπή
Μάχη μεριδίων για καλύτερο πλασάρισμα στο ράφι των σούπερ μάρκετ με εκπτώσεις στα προϊόντα από παίκτες που επιδιώκουν να ενισχύσουν το μερίδιό τους στην αγορά, καταγράφεται στην κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού. Είναι χαρακτηριστικό ότι το Κορπή που παράγεται από τη Nestleσυνεχίζει τις προωθητικές ενέργειες στα σούπερ μάρκετ, κάτι που καταγράφηκε και στη διάρκεια του περασμένου Μαΐου, επιδοτώντας ουσιαστικά τη μείωση τιμών σε Σκλαβενίτη, ΑΒ Βασιλόπουλο και My market. Σκοπός της πολυεθνικής είναι να ανακτήσει το σημαντικό μερίδιο που έχασε το 2024 το Κορπή, όταν και παρέμεινε εκτός αγοράς λόγω προβλημάτων που αντιμετώπισε στην παραγωγή του. Το Κορπή πέτυχε την ολική επαναφορά του στην αγορά, για την οποία ωστόσο χρειάστηκε να επενδύσει σημαντικά σε εκπτώσεις στα προϊόντα για να μπορέσει να ανακτήσει το χαμένο έδαφος, κάτι που λόγω μεγέθους και ρεστότητας, η Nestle μπόρεσε να υποστηρίξει. Με αυτόν τον τρόπο το νερό που παράγεται στο Μοναστηράκι Βόνιτσας ανέκτησε το χαμένο έδαφος, κόντρα
Content Original Link:
" target="_blank">