Τα σούπερ μάρκετ εισβάλλουν στη διαφημιστική αγορά
Η εκρηκτική επιτυχία της Amazon βασίστηκε στη φήμη της για τις χαμηλότερες τιμές και την εμπειρία πελατών στον κλάδο του λιανικού εμπορίου. Οι καθαρές πωλήσεις της το 2024 αυξήθηκαν κατά 11% στα 638,0 δισ. δολάρια, σε σύγκριση με 574,8 δισ. δολάρια το 2023. Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 59,2 δισ. δολάρια κατά την περσινή χρονιά σε σύγκριση με 30,4 δισ. δολάρια, ή 2,90 δολάρια ανά μετοχή, το 2023 με το περιθώριο κέρδους επί των πωλήσεών της να ανέρχεται στο 9,28%.
Ωστόσο, το λιανικό εμπόριο – η αγορά και πώληση εμπορευμάτων – δεν είναι μοναδικός ο τρόπος με τον οποίο η Amazon βγάζει χρήματα. Τριάντα χρόνια μετά την ίδρυση της εταιρείας με αρχική δραστηριότητα τότε τη λιανική πώληση βιβλίων, η Amazon έχει μεταμορφωθεί και σε διαφημιστική εταιρεία. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις, η δραστηριότητα των λιανικών πωλήσεων μπορεί να είναι ακόμα και ζημιογόνος. Από τις συνολικές πωλήσεις της του
Content Original Link:
" target="_blank">