Όμιλος Fourlis: Στρατηγική εξυπηρέτησης με επίκεντρο τον πελάτη
Στην εποχή της ψηφιακής ταχύτητας και των πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας, η παραδοσιακή έννοια της αγοραστικής εμπειρίας μετασχηματίζεται ριζικά. Ο όμιλος Fourlis, με ηγετική παρουσία στο λιανικό εμπόριο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, ενσωματώνει σταθερά αυτόν τον μετασχηματισμό στον επιχειρησιακό του σχεδιασμό. Μέσω των brands που εκπροσωπεί, διαμορφώνει μια αγοραστική εμπειρία που συνδυάζει τεχνολογική καινοτομία, ανθρώπινη εξειδίκευση και βαθιά κατανόηση των αναγκών του σύγχρονου καταναλωτή.
IKEA: Συνδυασμός σχεδίασης και διαδραστικής εμπειρίας
Στην ΙΚΕΑ, η εμπειρία εξυπηρέτησης ξεκινά από το πρώτο “καλωσόρισμα” και εξελίσσεται σε ένα συνολικό ταξίδι υποστήριξης, σχεδιασμού και αυτονομίας. Σήμερα, μέσω του IKEAApp, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίσουν τις αγορές τους από το σπίτι, να δημιουργούν λίστες επιθυμιών και να ελέγχουν τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Τα διαδραστικά εργαλεία σχεδίασης επιτρέπουν την προσωποποίηση του χώρου – από κουζίνες μέχρι γραφεία – με ακρίβεια, 3D προβολή και δυνατότητα αποθήκευσης σχεδίων. Η εμπειρία συνεχίζεται με LiveShoppingEvents, ψηφιακές συνομιλίες με τους υπεύθυνους
Content Original Link:
" target="_blank">