ΑΒ: Επιστροφή στα 2 δισ. τζίρο, με 650 καταστήματα και επένδυση στο fast delivery
Στόχο να επανέλθει πάνω από τα 2 δισ. ευρώ σε τζίρο έχει θέσει φέτος η ΑΒ Βασιλόπουλος, σύμφωνα με τον brand president της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, Νίκο Λαβίδα. Πρόκειται για επίδοση που η εταιρεία είχε επιτύχει τελευταία φορά το 2020, όταν έφτασε τα 2,02 δισ. ευρώ, ενώ η αμέσως προηγούμενη φορά ήταν το 2017, όταν έγραψε ενοποιημένο τζίρο 2,1 δισ. ευρώ, ενώ και το 2016 είχε τζίρο 2,17 δισ. ευρώ, έχοντας ευνοηθεί σημαντικά τη χρονιά αυτή από την κατάρρευση του Μαρινόπουλου.
Φέτος εκτιμάται, εκτός των άλλων, ότι η επιχείρηση θα γυρίσει σε κερδοφορία και σε επίπεδο καθαρών αποτελεσμάτων μετά από τους φόρους, καθώς τόσο το 2023 όσο και το 2024 η κάτω γραμμή των οικονομικών αποτελεσμάτων ήταν ζημιογόνος και ο τζίρος παρουσίασε πτωτικές τάσεις στα 1,97 δισ. την πρώτη χρονιά και περίπου στα 1,94 δισ. τη δεύτερη.
Τα αποτελέσματα του εξορθολογισμού του δικτύου ΑΒ και η νέα εμπορική πολιτική
Content Original Link:
" target="_blank">