Πώς θα γίνει το comeback της Νίκας – Οι στόχοι και τα επόμενα βήματα
Σε αύξηση των πωλήσεων και συρρίκνωση των ζημιών της ποντάρει η ιστορική αλλαντοβιομηχανία. Τι σηματοδοτεί η νέα ηγεσία και ο εξορθολογισμός του κωδικολογίου της.
Στην ενίσχυση των πωλήσεων και τη διαμόρφωση της εμπορικής της πολιτικής επικεντρώνεται για εφέτος η αναπτυξιακή στρατηγική της αλλαντοβιομηχανίας Π.Γ. Νίκας ΑΒΕΕ.
Βασικοί δε άξονες της στρατηγικής της εταιρείας που ανήκει στον όμιλο Bespoke SGA Holdings, συμφερόντων του προέδρου του ΣΕΒ, Σπύρου Θεοδωρόπουλου, είναι το λανσάρισμα νέων προϊόντων, η εντατικοποίηση της διαφημιστικής υποστήριξης, καθώς και η βελτιωμένη παρουσία στο οργανωμένο εμπόριο. Παράλληλα, δίνεται έμφαση στη διεύρυνση συνεργασιών με μεγάλους πελάτες του καναλιού HORECA.
Υπενθυμίζεται εδώ ότι στον όμιλο τροφίμων Bespoke SGA Holdings που συστάθηκε τον Μάρτιο του 2022 ανήκουν πέραν της αλλαντοβιομηχανίας Νίκας, η σοκολατοβιομηχανία ΙΟΝ, η Αμβροσία, η Ελληνικοί Χυμοί, η Bespoke SGA Services και η Bespoke USA LLC.
Αλλαγή ηγεσίας
Να σημειωθεί εδώ ότι η επόμενη μέρα βρίσκει την αλλαντοβιομηχανία Νίκας με νέα διοίκηση,
Content Original Link:
" target="_blank">