Ινδία: Εντολή στις αεροπορικές εταιρείες να ελέγξουν μοντέλα Boeing μετά τη συντριβή της Air India
Η ρυθμιστική αρχή αεροπορίας της Ινδίας διέταξε τις αεροπορικές εταιρείες που χρησιμοποιούν αεροσκάφη Boeing να επιθεωρήσουν όλους τους διακόπτες ελέγχου καυσίμων, λίγες ημέρες αφότου η έρευνα για τη συντριβή της Air India τον περασμένο μήνα διαπίστωσε ότι είχαν απενεργοποιηθεί, με αποτέλεσμα να μην έχουν καύσιμα και οι δύο κινητήρες.
Η Γενική Διεύθυνση Πολιτικής Αεροπορίας της Ινδίας δήλωσε ότι η οδηγία θα εφαρμοστεί στα αεροσκάφη Boeing 787 Dreamliners και σε ορισμένες εκδόσεις Boeing 737 και ότι οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να ολοκληρώσουν τους ελέγχους και να υποβάλουν τα πορίσματά τους στη ρυθμιστική αρχή έως την ερχόμενη Δευτέρα.
Η προκαταρκτική έκθεση για τη συντριβή της Air India που στοίχισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους στη βορειοδυτική πόλη Αχμενταμπάντ διαπίστωσε ότι οι διακόπτες άλλαξαν θέση μέσα σε ένα δευτερόλεπτο, διακόπτοντας την παροχή καυσίμων και στους δύο κινητήρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η έκθεση, η οποία δημοσιεύθηκε την περασμένη εβδομάδα, δεν προσέφερε κανένα συμπέρασμα σχετικά με την αιτία της συντριβής του αεροσκάφους. Επίσης, δεν ανέφερε πώς οι διακόπτες θα μπορούσαν να μετακινηθούν από τη θέση λειτουργίας στη θέση διακοπής κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Η κίνηση των διακοπτών ελέγχου καυσίμων επιτρέπει και διακόπτει τη ροή καυσίμου στους κινητήρες του αεροπλάνου.
Το αεροσκάφος Boeing 787-8 Dreamliner συνετρίβη στις 12 Ιουνίου λίγο μετά την απογείωση. Όλοι εκτός από έναν από τους 242 επιβαίνοντες στο αεροσκάφος σκοτώθηκαν, καθώς και 19 άτομα στο έδαφος.
Η έκθεση, που εκδόθηκε από το Γραφείο Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων, σημείωσε μια συμβουλή του 2018 από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ, η οποία συνιστούσε στις αεροπορικές εταιρείες που χρησιμοποιούν μοντέλα Boeing να επιθεωρούν τη λειτουργία κλειδώματος των διακοπτών διακοπής καυσίμου.
Σύμφωνα με την έκθεση, οι ηχογραφήσεις στο πιλοτήριο κατέγραψαν μια στιγμή σύγχυσης μεταξύ των πιλότων, με τον έναν να ρωτά τον άλλον γιατί έκοψε τα καύσιμα.
“Ο άλλος πιλότος απάντησε ότι δεν το έκανε”, αναφέρεται στην έκθεση.
Ορισμένοι ειδικοί σε θέματα αεροπορίας στην Ινδία εικάζουν ότι η συντριβή προκλήθηκε από ανθρώπινο λάθος με βάση την προκαταρκτική έκθεση. Τουλάχιστον δύο ενώσεις εμπορικών πιλότων απέρριψαν τους ισχυρισμούς.
Η Ένωση Ινδών εμπορικών πιλότων σε ανακοίνωσή της την Κυριακή δήλωσε ότι “είναι βαθιά ενοχλημένη από τις ανυπόστατες αφηγήσεις … ιδιαίτερα από τον απερίσκεπτο και αβάσιμο υπαινιγμό περί αυτοκτονίας του πιλότου”.
Τη Δευτέρα, ο διευθύνων σύμβουλος της Air India Κάμπελ Γουίλσον δήλωσε ότι η προκαταρκτική έκθεση για τη συντριβή του αεροσκάφους με προορισμό το Λονδίνο δεν διαπίστωσε μηχανικά προβλήματα ή προβλήματα συντήρησης με το αεροσκάφος ή τους κινητήρες του.
Σε εσωτερικό σημείωμα προς το προσωπικό της αεροπορικής εταιρείας που είδε το AP, ο Γουίλσον δήλωσε ότι η έκθεση έδειξε ότι όλες οι υποχρεωτικές εργασίες συντήρησης για το αεροσκάφος είχαν ολοκληρωθεί.
“Δεν υπήρξε κανένα ζήτημα με την ποιότητα των καυσίμων και καμία ανωμαλία με την απογείωση. Οι πιλότοι είχαν περάσει τον υποχρεωτικό αναπνευστικό έλεγχο πριν από την πτήση και δεν υπήρχαν παρατηρήσεις σχετικά με την ιατρική τους κατάσταση”, ανέφερε στο σημείωμα.
Μετά τη συντριβή, οι ινδικές αρχές διέταξαν ενδελεχή εξέταση όλων των Boeing 787 Dreamliners της Air India για την πρόληψη μελλοντικών περιστατικών. Η Air India διαθέτει στο στόλο της 33 αεροσκάφη του συγκεκριμένου μοντέλου.
Content Original Link:
" target="_blank">