Κούκλες Labubu: Εμμονή με τις φιγούρες - Εκτοξεύτηκαν τα κέρδη - Αύξηση πάνω από 350%
Η εταιρεία με έδρα το Πεκίνο δήλωσε ότι αναμένει αύξηση κερδών τουλάχιστον κατά 350% για την περίοδο, καθώς τα έσοδα υπερτριπλασιάστηκαν. Η Pop Mart, η οποία έχει χρηματιστηριακή αξία άνω των 40 δισ. δολαρίων (31,6 δισ. λίρες Αγγλίας), σημείωσε επίσης ότι η κερδοφορία της ενισχύθηκε χάρη στην αυξανόμενη παγκόσμια αναγνώριση του brand και στον αυστηρότερο έλεγχο του κόστους.
Οι συλλέκτες έχουν πάθει… εμμονή με τις φιγούρες Labubu — φανταστικά πλάσματα που μοιάζουν με ξωτικά, με χαρακτηριστικά μυτερά δόντια — οι οποίες εξαφανίζονται αμέσως από τα ράφια, προκαλώντας ουρές έξω από καταστήματα σε όλο τον κόσμο. Η Pop Mart είναι πιο γνωστή για την πώληση παιχνιδιών σε “τυφλά κουτιά” (blind boxes) — ένα είδος συσκευασίας που δεν αποκαλύπτει το περιεχόμενο μέχρι να ανοιχτεί. Η στρατηγική αυτή έχει επικριθεί καθώς ενθαρρύνει συμπεριφορές εθισμού και παρόμοιες με τον τζόγο.
Λανσαρισμένα το 2019, τα Labubu βοήθησαν την εταιρεία να εξελιχθεί σε σημαντικό λιανοπωλητή, με πάνω από 2.000 αυτόματους πωλητές και καταστήματα παγκοσμίως. Η Pop Mart εισήχθη στο Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ το 2020. Η αξία της μετοχής της έχει αυξηθεί κατά σχεδόν 600% τον τελευταίο χρόνο. Οι πωλήσεις εκτός της ηπειρωτικής Κίνας αποτελούν σχεδόν το 40% των συνολικών εσόδων για το 2024.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πολλά καταστήματα σε όλο τον κόσμο αναγκάστηκαν να σταματήσουν τις πωλήσεις Labubu λόγω της τεράστιας ζήτησης. Τα Labubu γνώρισαν μεγάλη επιτυχία, ιδίως στις ΗΠΑ, με τη βοήθεια διασημοτήτων όπως η Κιμ Καρντάσιαν και η Lisa από το K-pop συγκρότημα Blackpink. Οι φιγούρες Labubu βοήθησαν την Pop Mart να καθιερωθεί ως παγκόσμιος λιανοπωλητής
Η Pop Mart συνεργάστηκε επίσης με μεγάλες μάρκες όπως η Coca-Cola και το manga franchise One Piece, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη φήμη των Labubu παγκοσμίως. Τον Ιούνιο, οι πωλήσεις Labubu στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 5.000% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία M Science.
«Δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο από άλλη εταιρεία παιχνιδιών», δήλωσε στο BBC η ανώτερη αναλύτρια της M Science, Βίνσι Ζανγκ. Η εταιρεία έχει τεράστιες δυνατότητες στις ΗΠΑ, όπου διαθέτει περίπου 40 καταστήματα, έναντι περίπου 400 στην Κίνα, πρόσθεσε. Η αγοραστική μανία έχει δημιουργήσει μια ανθηρή αγορά μεταπώλησης, με τις φιγούρες που πωλούνται αρχικά γύρω στα 10 δολάρια να φτάνουν τα εκατοντάδες δολάρια στη μεταπώληση.
Τον Ιούνιο, μια φιγούρα Labubu σε φυσικό ανθρώπινο μέγεθος πουλήθηκε σε δημοπρασία στο Πεκίνο για 150.000 δολάρια. Η δημοτικότητα των Labubu έχει επίσης οδηγήσει σε άνθηση της αγοράς απομιμήσεων, που συχνά αποκαλούνται “Lafufu”. Οι κινεζικές αρχές κατέσχεσαν περισσότερα από 46.000 πλαστά παιχνίδια Labubu τον Ιούνιο, στο πλαίσιο της καταστολής της μαύρης αγοράς που έχει δημιουργηθεί γύρω από τις κούκλες.
Ειδήσεις Σήμερα
- HELLENiQ ENERGY: Ολοκληρώθηκε η διαδικασία απόκτησης της ΕLPEDISON
- Ταϊλάνδη: Σκάνδαλο με γυναίκα που εκβίαζε μοναχούς με ροζ βίντεο και φωτογραφίες
- Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου: Επιχείρηση αναγκαστικού επαναπατρισμού απορριφθέντων αιτούντων άσυλο
- Χατζηδάκης: Με τις μεταρρυθμίσεις κερδίσαμε, με τις μεταρρυθμίσεις θα συνεχίσουμε
- ΔΥΠΑ – ΕΦΚΑ: Ο χάρτης πληρωμών έως 18 Ιουλίου
- Θεσσαλονίκη: Καθηγητής του ΑΠΘ προτείνει να αξιολογηθεί τυχόν επιμόλυνση του εδάφους, μετά τις πυρκαγιές στη Σίνδο
Content Original Link:
" target="_blank">