Air India: Η τραγωδία που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα των πτήσεων
Η πολύνεκρη συντριβή της Air India τον περασμένο μήνα αναζωπύρωσε μια συζήτηση δεκαετιών στον κλάδο των αερομεταφορών σχετικά με την εγκατάσταση βιντεοκάμερων παρακολούθησης των ενεργειών των πιλότων των αεροπορικών εταιρειών, οι οποίες θα συμπληρώνουν τις συσκευές καταγραφής φωνής στο πιλοτήριο και δεδομένων πτήσης που ήδη χρησιμοποιούνται από τους ερευνητές ατυχημάτων.
Μια από τις πιο ισχυρές φωνές του κλάδου, ο επικεφαλής της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών Γουίλι Γουόλς, πρώην πιλότος αεροπορικής εταιρείας, δήλωσε την Τετάρτη στη Σιγκαπούρη ότι υπάρχει ισχυρό επιχείρημα για την εγκατάσταση βιντεοκάμερων στα πιλοτήρια των αεροσκαφών για την παρακολούθηση των ενεργειών των πιλότων, ώστε να συμπληρωθούν οι καταγραφείς φωνής και δεδομένων πτήσης που χρησιμοποιούνται ήδη από τους ερευνητές ατυχημάτων.
Ειδικοί της αεροπορίας δήλωσαν ότι μια προκαταρκτική έκθεση από το Γραφείο Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων της Ινδίας (AAIB) εγείρει ερωτήματα σχετικά με το αν ένας από τους πιλότους της πτήσης 171 της Air India έκοψε τα καύσιμα στους κινητήρες του Boeing (BA.N), οδηγώντας σε μια κατάσταση μη αναστρέψιμη.
Από τη συντριβή στο Αχμενταμπάντ της Ινδίας σκοτώθηκαν 241 από τους 242 επιβαίνοντες, καθώς και 19 άτομα στο έδαφος.
Από τώρα, «με βάση αυτά τα λίγα που γνωρίζουμε τώρα, είναι πολύ πιθανό ότι μια καταγραφή βίντεο, εκτός από την καταγραφή φωνής, θα βοηθούσε σημαντικά τους ερευνητές στη διεξαγωγή αυτής της έρευνας για το θέμα της ψυχικής υγείας», δήλωσε ο Γουόλς.
Οι υποστηρικτές των βιντεοκάμερων στο πιλοτήριο λένε ότι το υλικό θα μπορούσε να καλύψει τα κενά που αφήνουν οι καταγραφείς ήχου και δεδομένων, ενώ οι αντίπαλοι λένε ότι οι ανησυχίες σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής και την κατάχρηση υπερτερούν των οριακών ωφελειών για τις έρευνες, όπως υποστηρίζουν.
Η υπόθεση που άνοιξε τη συζήτηση
Το βιντεοσκοπημένο υλικό ήταν «ανεκτίμητης αξίας» για τους Αυστραλούς ερευνητές δυστυχημάτων, προκειμένου να προσδιορίσουν τι οδήγησε στο να διαλυθεί το ελικόπτερο Robinson R66 στον αέρα το 2023, σκοτώνοντας τον πιλότο, το μοναδικό άτομο που επέβαινε στο αεροσκάφος, σύμφωνα με την τελική έκθεση του Αυστραλιανού Γραφείου Ασφάλειας Μεταφορών, ανοίγει νέα καρτέλα, η οποία δημοσιεύθηκε 18 ημέρες μετά τη συντριβή της Air India.
Το βίντεο έδειξε ότι «ο πιλότος ήταν απασχολημένος με εργασίες που δεν σχετίζονταν με την πτήση για μεγάλο μέρος αυτού του χρόνου, συγκεκριμένα με τη χρήση κινητού τηλεφώνου και την κατανάλωση φαγητού και ποτών», αναφέρεται στην έκθεση.
Η ATSB επαίνεσε την Robinson Helicopters για την παροχή εργοστασιακά εγκατεστημένων καμερών και δήλωσε ότι ενθάρρυνε άλλους κατασκευαστές και ιδιοκτήτες να εξετάσουν τα συνεχή οφέλη για την ασφάλεια από παρόμοιες συσκευές.
Το 2000, ο πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (NTSB) των ΗΠΑ, Jim Hall, προέτρεψε την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας να απαιτήσει τον εξοπλισμό των εμπορικών αεροσκαφών με καταγραφείς εικόνας στο πιλοτήριο.
Η σύσταση του Hall ήρθε στον απόηχο της συντριβής της πτήσης 990 της Egyptair το 1999, όταν ο πρώτος αξιωματικός έριξε σκόπιμα το Boeing 767, σύμφωνα με το NTSB, σκοτώνοντας και τους 217 επιβαίνοντες.
Content Original Link:
" target="_blank">