Οζιέ και Τάνακ μοιράστηκαν τη νίκη της Υπερειδικής του Ζαππείου, που άνοιξε το φετινό Ακρόπολις
H Υπερειδική Διαδρομή ξεκίνησε με καθυστέρηση 1 ώρας και 23 λεπτών, καθώς η έλευση των αγωνιστικών αυτοκινήτων άργησε λόγω της κυκλοφοριακής συμφόρησης στην είσοδο της Αθήνας – σύμφωνα με τους οργανωτές.
Εντέλει, στις 19:28 ο Γιώργος Αμούτζας ήταν ο πρώτος που εκκίνησε από το σημείο του αγάλματος του Δισκοβόλου του Μύρωνα, και τον ακολούθησε ο Νώντας Καρανικόλας. Οι δύο Έλληνες πρωταθλητές άνοιξαν τον αγώνα με τα Skoda Fabia και Ford Fiesta Rally2, και εν συνεχεία εκκίνησαν οι πρώτοι 15 των συμμετοχών – αλλά με αντίστροφη σειρά.
Από την κορυφή των χρόνων πέρασαν, έτσι, ο Όλιβερ Σόλμπεργκ με το Toyota GR Yaris Rally2, o Μάρτιν Σεσκς με το Ford Puma Rally1 της M-Sport, ο Αντριέν Φουρμό της εργοστασιακής Hyundai, ο Τακαμότο Κατσούτα της Toyota και έπειτα ο Οττ Τάνακ με το Hyundai i20 N Rally1 – πριν μπει η τριάδα των κορυφαίων της Toyota.
Αρχικά ο Ροβάνπερα ήταν ενάμισι δευτερόλεπτο πιο αργός, έπειτα ο Οζιέ με μια επαφή στο πρώτο εμπόδιο (όπου έχασε τον δεξί του καθρέπτη) ισοφάρισε τον πρώτο χρόνο του Τάνακ και τελευταίος ακολούθησε ο Έλφυν Έβανς. Ο Ουαλός έχασε χρόνο και έμεινε στον ίδιο ακριβώς χρόνο με τον Κάλε Ροβάνπερα, στην 6η θέση.
“Άφησα τον καθρέφτη μου εδώ”, είπε στον τερματισμό ο Οζιέ. “Δεν κρατάνε πολύ, αλλά αφού είναι μόνο ένας καθρέφτης δε μας πειράζει. Οι αναμενόμενες θερμοκρασίες είναι ακραίες. Θα είναι πολύ σκληρός αγώνας. Οι ειδικές του Ακρόπολις είναι γεμάτες πέτρες. Θα κάνω το καλύτερο που μπορώ”.
Ο Τάνακ συμπλήρωσε, ενόψει του αυριανού 1ου σκέλους του αγώνα στα βουνά: “Στο αυτοκίνητο θα είναι δύσκολα, θα είμαστε στο όριο. Θα είναι δύσκολα εδώ χωρίς σέρβις. Θα βάλουμε τα δυνατά μας”.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025
Γενική Κατάταξη μετά την ΕΔ1

Content Original Link:
" target="_blank">