Γιατί ο Τάνακ κινδύνευσε να χάσει τη νίκη του Ακρόπολις μετά το τέλος του αγώνα
Σε ένα παράξενο παιχνίδισμα της τύχης, ο Οττ Τάνακ δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα όλο το τριήμερο στα σκληρά εδάφη των ελληνικών βουνών και κινδύνευσε να εγκαταλείψει στην άσφαλτο της απλής διαδρομής της επιστροφής στη Λαμία μετά το τέλος της αγωνιστικής δραστηριότητας του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις σήμερα το απόγευμα.
Ο Εσθονός ήταν απόλυτος κυρίαρχος του 7ου φετινού αγώνα του WRC από το απόγευμα της Παρασκευής μέχρι και την Ειδική Ταρζάν 2, 17η του αγώνα, που έκλεισε το φετινό Ακρόπολις. Παρόλα αυτά, στο τέλος η πρώτη του νίκη στην Ελλάδα, και πρώτη του για φέτος, ήταν πολύ αγχωτική.
Έφτασε στον τερματισμό της Ειδικής και του αγώνα εμφανώς ταραγμένος: το Hyundai i20 N Rally1 είχε παρουσιάσει ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων – και ο ήχος που εξέπεμπε δεν ήταν καθόλου υγιής. Όμως, ο Τάνακ και ο συνοδηγός του Μάρτιν Γιαρβεόγια έπρεπε να φέρουν το αυτοκίνητο στη Λαμία για τον τελικό τεχνικό έλεγχο, και αυτό κάθε άλλο παρά δεδομένο ήταν.
Εντέλει τα κατάφεραν, και ανακουφισμένος στη Λαμία είπε στο DirtFish: “Ήμουν πολύ ανήσυχος, για να είμαι ειλικρινής. Στην αρχή της Ειδικής κατάλαβα ότι το τρίτο γρανάζι άρχισε να κάνει έντονο θόρυβο, οπότε κατάλαβα ότι είχε σπάσει.
Στα πρώτα χιλιόμετρα οι αλλαγές ταχύτητας ήταν καθαρές, αλλά μετά από λίγο όλο το κιβώτιο άρχισε να βγάζει ήχους. Από εκεί και πέρα, δεν είχαμε καθόλου εμπιστοσύνη ότι θα φτάσουμε στον τερματισμό. Τελικά φτάσαμε, αλλά και πάλι, δεν ήμασταν σίγουροι ότι θα επιστρέψουμε μέχρι εδώ. Ήταν πάρα πολύ το άγχος για να κερδίσεις έναν αγώνα”.
Μιλώντας για το τριήμερό του στη χώρα μας συνολικά, ο Εσθονός συνέχισε: “Η στρατηγική ήταν ξεκάθαρη: να κρατήσουμε αέρα στα ελαστικά, να διαχειριστούμε τη φθορά, να αποφύγουμε τα ρίσκα.
Πιέσαμε μόνο στα κομμάτια που ήταν ομαλά, εκεί που υπήρχε μικρό ρίσκο, και εκεί κερδίσαμε τον χρόνο. Στα πιο σκληρά και δύσκολα σημεία κρατηθήκαμε πίσω. Αυτό ήταν το κλειδί για το Σαββατοκύριακο”.
Μετά από αυτή τη νίκη του, ο Τάνακ αναπτέρωσε τις ελπίδες του για τον φετινό τίτλο καθώς πλησίασε τον πρωτοπόρο Έλφυν Έβανς στους 12 βαθμούς.
Content Original Link:
" target="_blank">