Φερστάπεν: "Γιατί πήρε ποινή ο Πιάστρι εδώ και όχι ο Ράσελ στον Καναδά;"
Στο σημερινό αγώνα του Σίλβερστοουν ο Πιάστρι επιβράδυνε απότομα κατά την αποχώρηση του Οχήματος Ασφαλείας, προκειμένου προφανώς να θερμάνει τα ελαστικά και τα φρένα του για την επανεκκίνηση, με αποτέλεσμα ο Φερστάπεν να χρειαστεί να τον αποφύγει στις βροχερές συνθήκες.
Λίγο αργότερα, ο Φερστάπεν έχασε τον έλεγχο λόγω κρύων ελαστικών και έκανε τετ α κε, χάνοντας αρκετές θέσεις. Ωστόσο, δεν ενημερώθηκε κατά τη διάρκεια του αγώνα για την ποινή του Πιάστρι – κάτι που έμαθε μόνο μετά το πέσιμο της καρό σημαίας.
“Το έμαθα μόλις μετά τον αγώνα ότι πήρε ποινή” είπε ο Φερστάπεν, μιλώντας μετά το τέλος του Βρετανικού GP. “Κανείς δεν μου το είπε κατά τη διάρκεια του αγώνα. Το θέμα είναι ότι κάτι τέτοιο μου έχει ξανασυμβεί στο παρελθόν, αυτό το σενάριο. Απλώς μου φαίνεται περίεργο που ξαφνικά ο Όσκαρ είναι ο πρώτος που τιμωρείται με 10 δευτερόλεπτα γι’ αυτό”.
Όταν ρωτήθηκε αν υπονοεί ότι υπήρξε διαφορά σε σχέση με το περιστατικό στον Καναδά, όταν ο Τζορτζ Ράσελ επιβράδυνε με παρόμοιο τρόπο πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Φερστάπεν απάντησε λακωνικά: “Για τους αγωνοδίκες, ναι”.
Ο αγώνας πήρε άσχημη τροπή για τον ίδιο τον Φερστάπεν λίγες στιγμές μετά το συμβάν με τον Πιάστρι, καθώς ένα τετ-α-κε τον έριξε από τη 2η στη 10η θέση – πριν ανακάμψει στο τέλος, όταν η πίστα στέγνωσε, στην 5η.
“Μετά την επανεκκίνηση και το τετ-α-κε, έμεινα κολλημένος στο κυκλοφοριακό” σχολίασε ο Ολλανδός μετά τον αγώνα στο Viaplay. “Ήμουν στην κίνηση, αλλά δεν είχα και ταχύτητα. Αυτό προφανώς δεν είναι καλό. Με την αεροτομή, με τη χαμηλή πρόσφυση – ήμασταν πραγματικά κακοί”, πρόσθεσε.
Η πτέρυγα, στην οποία αναφέρθηκε, αφορά στην επιλογή της Red Bull να κάνει ρυθμίσεις χαμηλής άντωσης στη RB21, με το σκεπτικό να είναι γρήγορη στις ευθείες. Όμως, η βροχή χάλασε τα σχέδια της ομάδας, καθώς η ελλιπής πρόσφυση (λόγω μειωμένης παραγωγής άντωσης) ήταν ό,τι χειρότερο στις ολισθηρές συνθήκες της βροχής.
Σε ερώτηση αν πρόκειται για θέμα ρυθμίσεων ή για ένα βαθύτερο, μακροπρόθεσμο πρόβλημα στη Red Bull απάντησε: “Δεν είχα την ταχύτητα των οδηγών μπροστά μου, μέχρι που όλοι είχαν φθορά στα ελαστικά τους. Αλλά ακόμη κι εκεί, η ισορροπία του μονοθεσίου δεν ήταν καλή”.
Content Original Link:
" target="_blank">