Να γιατί η εγγύηση της μπαταρίας είναι σημαντική- Η VW δίνει ιδιαίτερη σημασία στη χρήση ποιοτικών ανταλλακτικών
Το ηλεκτρικό μοντέλο διένυσε περισσότερα από 160.000 χιλιόμετρα στο Κέντρο Δοκιμών και Τεχνολογίας του οργανισμού στο Λάντσμπεργκ με εντυπωσιακά αποτελέσματα, καθώς η ωφέλιμη ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας διατηρείται στο 91%. Στη δοκιμή χρησιμοποιήθηκε το ID.3 Pro S με ωφέλιμη ενεργειακή χωρητικότητα 77 kWh. Όπως ισχύει για όλα τα μοντέλα της οικογένειας ID., η Volkswagenεγγυάται ότι η μπαταρία διατηρεί τουλάχιστον το 70% της αρχικής της χωρητικότητας μετά από οκτώ έτη ή 160.000 χιλιόμετρα.

Η αξιολόγηση του ADAC επιβεβαιώνει τη μακροχρόνια αξιοπιστία και ποιότητα του ID.3 -στοιχεία που ενισχύουν την εμπορική του αξία και το καθιστούν ιδιαίτερα ελκυστικό και στην ελληνική αγορά, τόσο ως μεταχειρισμένο όσο και ως καινούργιο, λόγω της διαχρονικής σταθερότητας στην τιμή μεταπώλησης. Η μπαταρία του ID.3 υποβλήθηκε σε εντατική χρήση. Για να επιτευχθούν τα 160.000 χιλιόμετρα σε σύντομο χρονικό διάστημα, πάνω από το 40% των φορτίσεων πραγματοποιήθηκε σε ταχυφορτιστές.
Επιπλέον, το όχημα παρέμενε συχνά συνδεδεμένο στον φορτιστή με την μπαταρία πλήρως φορτισμένη (100%) μεταξύ των διαδρομών –πρακτική που δεν συνιστάται, καθώς επιβαρύνει τη μακροχρόνια απόδοση της μπαταρίας. Η συγκεκριμένη δοκιμή αποτελεί την πρώτη του είδους για μοντέλο της οικογένειας ID. Καθ’ όλη τη διάρκεια, το όχημα υποβαλλόταν σε τακτικούς ελέγχους από τους μηχανικούς του ADAC, με έμφαση στην κατάσταση της μπαταρίας.
Ο ADAC συστήνει ανεπιφύλακτα την τακτική εγκατάσταση ενημερώσεων λογισμικού. Το ID.3 έλαβε πολλαπλές αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της δοκιμής –μεταξύ των οποίων και στον υπολογισμό διαδρομής σε πραγματικό χρόνο (EV Route Planner), ο οποίος προτείνει σταθμούς φόρτισης σε μεγάλες αποστάσεις, με βάση την εναπομείνασα ενέργεια, την κυκλοφορία και τις καιρικές συνθήκες. Οι ενημερώσεις περιλάμβαναν επίσης διόρθωση σφαλμάτων καθώς και αύξηση της μέγιστης ισχύος φόρτισης έως και τα 170 kW.

Οι ενημερώσεις λογισμικού είχαν θετικό αντίκτυπο στην κατανάλωση και κατ’ επέκταση στην αυτονομία. Η ενεργειακή απόδοση βελτιώθηκε ιδιαίτερα σε μικρές αποστάσεις και σε θερμοκρασίες μεταξύ 0–5°C, όπου παραδοσιακά η κατανάλωση είναι αυξημένη. Παρά την μακρά χιλιομετρική κάλυψη, οι τεχνικοί του ADAC διαπίστωσαν ότι το αμάξωμα και το πλαίσιο του ID.3 διατηρούνται σε εξαιρετική κατάσταση. Άξονες, ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίθηκαν πλήρως στις απαιτήσεις, χωρίς σημάδια φθοράς ή προβλημάτων.
Content Original Link:
" target="_blank">