Οι ανατιμήσεις σε σειρά προϊόντων τάισαν τις πωλήσεις της Nestle
Άνοδο κατέγραψαν οι πωλήσεις της Nestle χάρη στις αυξήσεις τιμών, ενώ η εταιρεία εξετάζει την αποεπένδυση από τον κλάδο βιταμινών. Η Nestle είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται, ενισχυμένες από ανατιμήσεις που αντιστάθμισαν τη χαμηλή ζήτηση, καθώς ο μεγαλύτερος όμιλος τροφίμων παγκοσμίως ανακοίνωσε ότι ξεκινά στρατηγική αναθεώρηση του τμήματος βιταμινών του.
Ο ελβετικός όμιλος, γνωστός για προϊόντα όπως οι κάψουλες καφέ Nespresso και οι σοκολάτες KitKat, ανέφερε ότι τα οργανικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 2,9% στο πρώτο εξάμηνο του έτους — σε ευθυγράμμιση με τον μέσο όρο των εκτιμήσεων των αναλυτών που συγκέντρωσε το Bloomberg. Η άνοδος οφείλεται κυρίως στις αυξήσεις τιμών, ενώ η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη —δείκτης που αποτυπώνει την ποσοτική εξέλιξη— ήταν χαμηλότερη των προσδοκιών.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε στρατηγική αξιολόγηση ορισμένων χαμηλών επιδόσεων μαρκών του κλάδου βιταμινών, μετάλλων και συμπληρωμάτων διατροφής. Το αποτέλεσμα της αξιολόγησης μπορεί να οδηγήσει σε αποεπένδυση από αυτά τα brands, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται
Content Original Link:
" target="_blank">