Μετά τον «φειδωλό Φλεβάρη» έρχεται ο «Ιούλιος δίχως αγορές»
Ζητήματα μόδας δεν αξίζει να ψάχνει κανείς να τα εξηγήσει με τη λογική. Είτε πρόκειται για την κατανάλωση μοντέρνων πλην ελάχιστα χρήσιμων ή αμφιλεγόμενης αισθητικής προϊόντων είτε για τη… μη κατανάλωση κανενός προϊόντος. Διότι μετά την ήδη διαδεδομένη διαδικτυακά μόδα του «φειδωλού Φλεβάρη» (frugal February), ένα μήνα κατά τον οποίο οι «ψαγμένοι» ψωνίζουν τα απολύτως απαραίτητα, γιγαντώνεται στα κοινωνικά δίκτυα και η μόδα του «Ιουλίου δίχως αγορές» (no buy July).
Η ιδέα είναι με έναν ακόμα μήνα «μηδενικών δαπανών» σε μια γενικότερη χρονική συγκυρία οικονομικής αβεβαιότητας και αστάθειας, οι άνθρωποι να περιορίσουν όσο περισσότερο γίνεται
Content Original Link:
" target="_blank">