Πολυεθνικές βάζουν γκολ με μεγάλες χορηγίες στο γυναικείο ποδόσφαιρο
Η μακρά λίστα των χορηγών στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου Γυναικών, γνωστό ως UEFA Women’s Euro 2025, το οποίο ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο με την πανηγυρική νίκη της Βρετανίας έναντι της Ισπανίας, καταδεικνύει την ευρεία αναγνώριση του αθλήματος στον κόσμο των ομαδικών σπορ. Οι Adidas, Amazon, AXA, Booking.com, EA Sports, Euronics, Heineken, Hublot, PlayStation, Visa και Volkswagen συμμετείχαν στη διοργάνωση του UEFA Women’s Euro 2025, κατοχυρώνοντας πια και εμπορικά τον ρόλο των γυναικών στο ποδόσφαιρο, όπου μέχρι πρότινος κυριαρχούσαν αποκλειστικά οι άντρες.
Έκθεση των Nielsen Sports και PepsiCo προβλέπει ότι το παγκόσμιο κοινό του γυναικείου ποδοσφαίρου θα αυξηθεί κατά 38%, φτάνοντας τα περισσότερα από 800 εκατομμύρια άτομα έως το 2030. Αυτή η ανάπτυξη θα το εκτοξεύσει στην πρώτη πεντάδα των αθλημάτων με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση, παγκοσμίως. Η έκθεση της Nielsen με τίτλο «Από υποτιμημένο σε ασταμάτητο» (Undervalued to Unstoppable), υπογραμμίζει ότι το 60% αυτού του φιλάθλου κοινού θα είναι γυναίκες. Αυτή
Content Original Link:
" target="_blank">