OpenAI: Ξεπέρασε τα 10 δισ. δολάρια σε ετήσια έσοδα χάρη στην έκρηξη του ChatGPT
Η OpenAI έχει φτάσει τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια επαναλαμβανόμενα έσοδα, λιγότερο από τρία χρόνια μετά την κυκλοφορία του δημοφιλούς chatbot ChatGPT.
Το ποσό αυτό περιλαμβάνει τις πωλήσεις από τα καταναλωτικά προϊόντα της εταιρείας, τα επιχειρηματικά προϊόντα του ChatGPT και τη διεπαφή προγραμματισμού εφαρμογών (API). Δεν περιλαμβάνει έσοδα από άδειες χρήσης της Microsoft ή μεγάλες εφάπαξ συμφωνίες, σύμφωνα με εκπρόσωπο της OpenAI.
Κατά τη διάρκεια ολόκληρου του περασμένου έτους, η OpenAI είχε ετήσια έσοδα περίπου 5,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Για να στηρίξει τον ραγδαίο ρυθμό ανάπτυξής της, απαιτείται σημαντικό κεφάλαιο, καθώς η νεοσύστατη εταιρεία με έδρα το Σαν Φρανσίσκο κατέγραψε ζημίες περίπου 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι.
Η OpenAI στοχεύει επίσης σε έσοδα ύψους 125 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2029, σύμφωνα με πηγή που γνωρίζει το θέμα και ζήτησε να παραμείνει ανώνυμη λόγω της εμπιστευτικότητας των πληροφοριών. Το The Information ήταν η πρώτη πηγή που ανέφερε τις φιλοδοξίες της OpenAI σχετικά με τα μελλοντικά της έσοδα.
Τα νέα αυτά οικονομικά στοιχεία δίνουν ένα πλαίσιο για την τεράστια αποτίμηση της OpenAI. Η εταιρεία ολοκλήρωσε έναν γύρο χρηματοδότησης ύψους 40 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον Μάρτιο, σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη ιδιωτική συμφωνία τεχνολογίας που έχει καταγραφεί ποτέ.
Με βάση τα σημερινά οικονομικά μεγέθη, η OpenAI αποτιμάται περίπου στο 30πλάσιο των εσόδων της, κάτι που υπογραμμίζει τις υψηλές προσδοκίες υπερανάπτυξης από μερικούς από τους μεγαλύτερους επενδυτές της. Η OpenAI υποστηρίζεται από την ιαπωνική SoftBank, τη Microsoft, την Coatue, την Altimeter, την Thrive και άλλους.
Η OpenAI έκανε την εμφάνισή της με την κυκλοφορία της καταναλωτικής έκδοσης του ChatGPT στα τέλη του 2022 και ξεκίνησε να λανσάρει επιχειρηματικά προϊόντα την επόμενη χρονιά.
Μέχρι τα τέλη Μαρτίου, η εταιρεία δήλωσε ότι υποστηρίζει 500 εκατομμύρια εβδομαδιαίους ενεργούς χρήστες. Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, ανακοίνωσε ότι διαθέτει τρία εκατομμύρια επαγγελματικούς χρήστες που πληρώνουν, έναντι δύο εκατομμυρίων που ανέφερε τον Φεβρουάριο.
Content Original Link:
" target="_blank">