02
Mon, Jun
238 New Articles

Δοκιμάζουμε το νέο Subaru Forester που φέρνει την εκτός δρόμου περιπέτεια πιο κοντά στην υβριδική τεχνολογία των SUV

Δοκιμάζουμε το νέο Subaru Forester που φέρνει την εκτός δρόμου περιπέτεια πιο κοντά στην υβριδική τεχνολογία των SUV

AUTOMOTO
Δοκιμάζουμε το νέο Subaru Forester που φέρνει την εκτός δρόμου περιπέτεια πιο κοντά στην υβριδική τεχνολογία των SUV

Το Forester δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Με ιστορία σχεδόν 30 ετών, έχει καθιερωθεί ως ένα από τα πιο αξιόπιστα, πρακτικά και ικανά SUV της αγοράς. Το σημερινό μοντέλο –στην πέμπτη του γενιά– εξελίχθηκε από τη Subaruδιατηρώντας όλα όσα το έκαναν αγαπητό: τετρακίνηση, συμμετρική κατανομή βάρους, υψηλή απόσταση από το έδαφος, και μια αναμφισβήτητη ικανότητα να σε πάει σχεδόν παντού. Μόνο που πλέον, φοράει και το σήμα του ήπιου εξηλεκτρισμού. Το e-Boxer δεν είναι ούτε plug-in ούτε κάποιο δυνατό full hybrid. Είναι ένα mild hybrid σύστημα που εστιάζει στην υποβοήθηση, στην εξοικονόμηση καυσίμου και στη μείωση ρύπων, χωρίς όμως να αλλοιώνει το οδηγικό DNA.

Subaru Forester 2.0 e-Boxer S24Auto DOK K.Boidanis

Η καρδιά του Forester παραμένει ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας boxer. Πρόκειται για έναν τετρακύλινδρο κινητήρα με 136 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 194 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., ο οποίος κινεί το όχημα με γραμμικότητα, χωρίς αιφνιδιασμούς αλλά και χωρίς σπορ εντάσεις. Το ήπιο υβριδικό σύστημα e-Boxer ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 16,7 ίππων και 66 Nm ροπής, ο οποίος είναι τοποθετημένος μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων Lineartronic (CVT). Η ενέργεια προέρχεται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 0,57 kWh, τοποθετημένη στο πίσω μέρος, κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών.

Το e-Boxer ενεργοποιείται κατά τις εκκινήσεις και τις χαμηλές ταχύτητες, καθώς και στο ρολάρισμα. Δεν προσφέρει καθαρά ηλεκτρική αυτονομία (δεν είναι εξάλλου plug-in), αλλά βελτιώνει την κατανάλωση κατά περίπου 10% σε σχέση με έναν καθαρό βενζινοκινητήρα και προσφέρει αθόρυβη, πολιτισμένη λειτουργία σε χαμηλά φορτία. Η κατανάλωση κυμαίνεται στα 8,0-8,7 λίτρα/100 χλμ., ανάλογα με τη χρήση. Σε πόλη, χάρη στην επιπλέον βοήθεια του e-Boxer και το σύστημα start-stop, ο μέσος όρος μπορεί να πέσει αισθητά. Στο ταξίδι, οι απαιτήσεις ανεβαίνουν, κυρίως λόγω της τετρακίνησης και του αυτόματου κιβωτίου.

Subaru Forester 2.0 e-Boxer S24Auto DOK K.Boidanis

Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 11,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 188 χλμ./ώρα. Αυτό που καθιστά το Forester ξεχωριστό είναι η ισορροπία του. Δεν προσπαθεί να γίνει σπορ SUV, ούτε να εντυπωσιάσει με φαντεζί συστήματα οδήγησης. Κινείται με σιγουριά και προβλεψιμότητα, ό,τι κι αν του ζητήσεις. Η τετρακίνηση Symmetrical AWD, σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο βάρους που προσφέρει ο boxer κινητήρας, χαρίζει εξαιρετική σταθερότητα. Η ανάρτηση, με γόνατα MacPherson εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω, απορροφά τις λακκούβες με χαρακτηριστική άνεση, χωρίς να γίνεται ποτέ “πλαδαρή”.

Το τιμόνι είναι ακριβές, αν και όχι γεμάτο πληροφόρηση. Το CVT κιβώτιο, από την άλλη, είναι αυτό που θα διχάσει: λειτουργεί ομαλά στην καθημερινότητα, αλλά δείχνει τα όριά του σε ανηφόρες ή σε απαιτητικές προσπεράσεις. Όμως, εκεί που το Forester βγάζει χαρακτήρα είναι εκτός δρόμου. Με απόσταση από το έδαφος 220 χιλιοστά, γωνία προσέγγισης 20,2 μοιρών, ράμπας 21,1 μοιρών και διαφυγής 25,8 μοιρών, το Forester περνά εμπόδια με άνεση που λίγα SUV μπορούν να προσφέρουν. Το X-Mode, με επιλογές Snow/Dirt και Deep Snow/Mud, ρυθμίζει αυτόματα το γκάζι, το φρένο και την κατανομή ροπής για να μην σου λείψει τίποτα.

Subaru Forester 2.0 e-Boxer S24Auto DOK Subaru

Μπαίνοντας στο Forester, δεν σε αγκαλιάζουν high-tech επιφάνειες ή εξεζητημένα φινιρίσματα. Αντίθετα, επικρατεί η πρακτικότητα και η εργονομία. Τα υλικά είναι ανθεκτικά, η συναρμογή εξαιρετική και η αίσθηση solid. Το ταμπλό είναι τυπικό Subaru: σοβαρό, απλό, με φυσικά κουμπιά εκεί που πρέπει. Η θέση οδήγησης είναι υψηλή και άνετη, τα καθίσματα προσφέρουν σωστή στήριξη και η ορατότητα περιμετρικά είναι κορυφαία – κάτι που δύσκολα βρίσκεις πια. Σημειώστε πως υπάρχει και κάμερα στο δεξί καθρέφτη που βοηθά στο παρκάρισμα και στα στενά περάσματα.

Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει οθόνη αφής 8”, με συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto, ενώ υπάρχει και δεύτερη μικρή οθόνη ψηλότερα, που εμφανίζει πληροφορίες από το X-Mode, την κατανάλωση, τις λειτουργίες του υβριδικού και άλλα. Ο χώρος για τους επιβάτες πίσω είναι εξαιρετικός, με μεγάλο άνοιγμα θυρών, επίπεδο πάτωμα και πορτμπαγκάζ 508 λίτρων (λίγο μικρότερο λόγω της μπαταρίας, αλλά ακόμα απολύτως επαρκές). Το Subaru Forester είναι εξοπλισμένο με το πακέτο EyeSight Driver Assist, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:

Subaru Forester 2.0 e-Boxer S24Auto DOK Subaru

Αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ενεργό Cruise Control με διατήρηση λωρίδας, αναγνώριση κόπωσης οδηγού και κάμερα προσώπου, έξυπνο σύστημα πέδησης σε εμπόδια κατά την όπισθεν, προσαρμογή γκαζιού σε εκκίνηση με εμπόδιο, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως στις δοκιμές του Euro NCAP, έχει βαθμολογηθεί με 5 αστέρια, αποδεικνύοντας ότι εκτός από ικανό, είναι και ασφαλές. Το Subaru Forester 2.0 e-Boxer είναι ένα αυτοκίνητο για λίγους, αλλά εκλεκτούς. Δεν θα σε εντυπωσιάσει με την τελική ταχύτητά του ή με το design.

Δεν είναι για “φιγούρα” ή για TikTok reels. Είναι για εκείνον που θα το φορτώσει, θα βάλει το ποδήλατο ή τον σκύλο στο πορτμπαγκάζ και θα πάει στο βουνό. Για εκείνον που εκτιμά την μηχανολογική ακρίβεια, την τετρακίνηση χωρίς φιοριτούρες, την ποιότητα συναρμολόγησης και την πραγματική ασφάλεια. Αν ζητάς ηλεκτρική αυτονομία, δες αλλού. Αν όμως θέλεις ένα τίμιο, πολυτάλαντο, αυθεντικό SUV, που δεν φοβάται ούτε την πόλη, ούτε το βουνό, το Forester παραμένει ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία του και πλέον, με “υποφερτή” κατανάλωση καυσίμου.

Subaru Forester 2.0 e-Boxer S24Auto DOK K.Boidanis

Τεχνικά χαρακτηριστικά του Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Κινητήρας (κ.εκ.): 1995, 4κύλινδρος boxer
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 136/ 5.600 (+16,7 Η/Κ)
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 182/4.000 (+66 Η/Κ)
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο CVT
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (σε δευτερόλεπτα): 12,2”
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 188
Μέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ. Εργοστ.): 8,1
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 183
Διαστάσεις (ΜxΠxY σε χιλιοστά): 4.670×1.830×1.730
Μεταξόνιο (χιλιοστά): 2.670
Βάρος (κιλά): 1.722
Χώρος αποσκευών (λίτρα): 508
Τιμή: Από 45.920 ευρώ

Content Original Link:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ sport24.gr

" target="_blank">

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ sport24.gr

Top Stories

Ίντερ: Τέλος εποχής μετά την συντριβή

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ίντερ: Τέλος εποχής μετά την συντριβή

Η συγκινητική ανάρτηση του Χουάντσο για τον Λουίς Ενρίκε και την κόρη του (pic)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Η συγκινητική ανάρτηση του Χουάντσο για τον Λουίς Ενρίκε και την κόρη του (pic)

Αστυνομικός νοσηλεύεται σε κώμα – Τραυματίστηκε από φωτοβολίδα στα επεισόδια των οπαδών της Παρί Σεν Ζερμέν (vid)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Αστυνομικός νοσηλεύεται σε κώμα – Τραυματίστηκε από φωτοβολίδα στα επεισόδια των οπαδών της Παρί Σεν Ζερμέν (vid)

Η Παρί στο ποδόσφαιρο οδηγός για τον Ολυμπιακό στο μπάσκετ

ΜΠΑΣΚΕΤ

Η Παρί στο ποδόσφαιρο οδηγός για τον Ολυμπιακό στο μπάσκετ

Ο Ολυμπιακός μοιάζει διαλυμένος και πρέπει να αλλάξει τα πάντα!

ΜΠΑΣΚΕΤ

Ο Ολυμπιακός μοιάζει διαλυμένος και πρέπει να αλλάξει τα πάντα!

Ολυμπιακός: Ο Βεζένκοφ πρέπει να αλλάξει αυτό στο παιχνίδι του για να γυρίσει η σειρά με τον Παναθηναϊκό

ΜΠΑΣΚΕΤ

Ολυμπιακός: Ο Βεζένκοφ πρέπει να αλλάξει αυτό στο παιχνίδι του για να γυρίσει η σειρά με τον Παναθηναϊκό

Ingr Swiatek: Η ξεκαρδιστική της αντίδραση όταν ρωτήθηκε αν προτιμάει Ostapenko ή Rybakina (vid)

Tennis

Ingr Swiatek: Η ξεκαρδιστική της αντίδραση όταν ρωτήθηκε αν προτιμάει Ostapenko ή Rybakina (vid)

Φονσέκα: "Ακόμα μαθαίνω σε αυτό το επίπεδο"

Tennis

Φονσέκα: "Ακόμα μαθαίνω σε αυτό το επίπεδο"

Πότε θα δούμε μαζί Τσιτσιπά και Ιβανίσεβιτς

Tennis

Πότε θα δούμε μαζί Τσιτσιπά και Ιβανίσεβιτς

Νέες μειωμένες τιμές για τα σκούτερ μεγάλων τροχών της Piaggio

AUTOMOTO

Νέες μειωμένες τιμές για τα σκούτερ μεγάλων τροχών της Piaggio

Toyota Yaris: Το δημοφιλές μικρό ανανεώθηκε και έγινε ακόμα καλύτερο

AUTOMOTO

Toyota Yaris: Το δημοφιλές μικρό ανανεώθηκε και έγινε ακόμα καλύτερο

Αυτό είναι το πιο μεγάλο πρόβλημα με τα ηλεκτρικά, σύμφωνα με έρευνα

AUTOMOTO

Αυτό είναι το πιο μεγάλο πρόβλημα με τα ηλεκτρικά, σύμφωνα με έρευνα

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΙΝΙ ΠΑΙΔΩΝ Κ13/ Γ΄ ΦΑΣΗ Οι πρώτες προκρίσεις - Η δράση του Σαββάτου (31/5)

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΙΝΙ ΠΑΙΔΩΝ Κ13/ Γ΄ ΦΑΣΗ Οι πρώτες προκρίσεις - Η δράση του Σαββάτου (31/5)

Α1 ΓΥΝΑΙΚΩΝ/ PLAY OFF, ΤΕΛΙΚΟΙ Αποφασιστικό βήμα για τον τίτλο ο ΝΟ Βουλιαγμένης, 14-12 στα πέναλτι τον Ολυμπιακό και 2-1 νίκες (pics)

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

Α1 ΓΥΝΑΙΚΩΝ/ PLAY OFF, ΤΕΛΙΚΟΙ Αποφασιστικό βήμα για τον τίτλο ο ΝΟ Βουλιαγμένης, 14-12 στα πέναλτι τον Ολυμπιακό και 2-1 νίκες (pics)

Α1 AΝΔΡΩΝ/ PLAY OFF, ΘΕΣΕΙΣ 3-4 Τρίτη θέση για τον Παναθηναϊκό, 17-16 τον Απόλλωνα Σμύρνης στα πέναλτι (pics)

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

Α1 AΝΔΡΩΝ/ PLAY OFF, ΘΕΣΕΙΣ 3-4 Τρίτη θέση για τον Παναθηναϊκό, 17-16 τον Απόλλωνα Σμύρνης στα πέναλτι (pics)