Τι κοινό έχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της BMW και τα... χταπόδια;
Με έναν…διαφορετικό πρωταγωνιστή, το «Okto», η BMW παρουσιάζει το προηγμένο υπολογιστικό σύστημα των νέων Neue Klasse μοντέλων που υπόσχονται επανάσταση στην ηλεκτροκίνηση και αυτονομία έως 800 χλμ.
Η BMWεπιλέγει έναν ιδιαίτερα πρωτότυπο τρόπο για να διαφημίσει τα επερχόμενα ηλεκτρικά της μοντέλα Neue Klasse: με έναν ψηφιακό χαρακτήρα-χταπόδι ονόματι «Okto», που εξηγεί την πολυπλοκότητα και την ευφυΐα της νέας τεχνολογικής αρχιτεκτονικής της εταιρείας.
Η καμπάνια ξεκινά με την επισήμανση ότι τα χταπόδια έχουν οκτώ «ανεξάρτητα» άκρα με το δικό τους νευρικό σύστημα. Τι θα γινόταν όμως αν υπήρχε ένα επιπλέον, κεντρικό νευρικό σύστημα που συντόνιζε όλα αυτά; Κάπου εκεί η BMW δηλώνει πως το νέο της σύστημα είναι ακριβώς αυτό.
Content Original Link:
" target="_blank">