O Οζιέ επικεφαλής του Ακρόπολις μετά από κλατάρισμα του Νεβίλ στην ΕΔ4
Με το “καλημέρα” το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιβεβαίωσε το σκληρό χαρακτήρα του, που είχαν διαπιστώσει τα πληρώματα στις αναγνωρίσεις, καθώς στις τρεις πρώτες σημερινές Ειδικές του 7ου φετινού αγώνα του WRC αρκετοί εργοστασιακοί οδηγοί είχαν κλαταρίσματα.
Ένας εξ αυτών ήταν ο Τιερί Νεβίλ της Hyundai, ο οποίος ήταν πρωτοπόρος της γενικής μετά τις ΕΔ2 και ΕΔ3, στους Αγ. Θεοδώρους και στο Λουτράκι – αλλά στο δεύτερο πέρασμα από τους Αγ. Θεοδώρους (ΕΔ4) είχε κλατάρισμα που του κόστισε σχεδόν 40 δευτερόλεπτα – και τον έριξε στην 6η θέση της γενικής.
Μετά από αυτό, επικεφαλής ανέβηκε ο Σεμπαστιάν Οζιέ της Toyota, ο οποίος διαχειρίστηκε άψογα το μειονέκτημα της δεύτερης θέσης εκκίνησης στις Ειδικές. Το χειρότερο μειονέκτημα όλων είχαν βεβαίως ο Έλφυν Έβανς, που -ως πρωτοπόρος της βαθμολογίας- ξεκινούσε πρώτος και έχασε 42,5’’ από τον Οζιέ βραδυπορώντας στα απάτητα χώματα και καθαρίζοντας το δρόμο για τους επόμενους.

Από την πρώτη κιόλας Ειδική, η ημέρα ξεκίνησε με κλαταρίσματα των Τακαμότο Κατσοτύτα (Toyota) και Τζον ΜακΕρλίν και Μάρτινς Σεσκς της M-Sport. Ταχύτερος ήταν ο Οζιέ, ενώ ο ομόλογός του στην Toyota Σάμι Πάγιαρι για λίγα χιλιοστά δεν έγινε ο πρώτος Φινλανδός ρούκι που ηγείται σε αγώνα WRC.
Η πολύ μικρότερη Ειδική στο Λουτράκι όμως ανήκε στη Hyundai. Ο Αντριέν Φουρμό, ο οποίος έχασε χρόνο στην προηγούμενη ΕΔ λόγω της σκόνης του Κατσούτα (που είχε σταματήσει για αλλαγή τροχού), απάντησε με έναν εντυπωσιακό χρόνο – κερδίζοντας την ΕΔ3 με διαφορά 4,9 δευτερολέπτων.
Ο Νεβίλ όμως ήταν εκείνος που πέρασε στην πρωτοπορία. Και στο τέλος της ΕΔ ‘Λουτράκι’, σαν να φανταζόταν τι θα ακολουθούσε, δήλωνε “πάντα είναι καλό να κάνεις έναν γρήγορο χρόνο, αλλά το ράλι είναι πολύ μεγάλο ακόμα”.
Στην αμέσως επόμενη ΕΔ, στη δεύτερη διέλευση από την ειδική ‘Άγιοι Θεόδωροι’, ενώ είχε καλό ρυθμό και πίεζε, ο πρωταθλητής υπέστη κλατάρισμα στον εμπρός αριστερό τροχό, με αποτέλεσμα να χάσει την πρωτοπορία και να πέσει στην 6η θέση.
“Είναι δύσκολο να καταλάβουμε τι έγινε”, σχολίασε ο Βέλγος στο τέλος της Ειδικής. “Είχε πολλές πέτρες, προφανώς, αλλά όπως είπα, το ράλι είναι μεγάλο και θα υπάρξουν κι άλλα κλαταρίσματα μέσα στο Σαββατοκύριακο. Ήταν ατυχία, αλλά πήραμε τη σωστή απόφαση να συνεχίσουμε χωρίς να αλλάξουμε τροχό. Χάσαμε 40 δευτερόλεπτα, αλλά δεν τελείωσε το ράλι”.
Μετά από αυτό ο Οζιέ απέκτησε προβάδισμα 6,1’’ στην κορυφή από τον Οττ Τάνακ, που ξεκίνησε προσεκτικά – τακτική που ακολούθησε και ο Φουρμό στην ΕΔ4 λέγοντας ότι ήθελε να προστατεύσει το αυτοκίνητο. Έτσι, ο Γάλλος βρίσκεται 14,4 δευτερόλεπτα πίσω από την κορυφή, στην 3η θέση.
Οι Σάμι Πάγιαρι και Κάλε Ροβάνπερα ακολουθούν σε απόσταση περίπου μισού λεπτού από τον πρωτοπόρο Οζιέ, , όπως και ο Νεβίλ που είναι τώρα στα 34,5’’ μακριά από τον Γάλλο επικεφαλής, ενώ ο Έβανς περιόρισε τη ζημιά της πρώτης θέσης εκκίνησης στα 42,5’’.
ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2025 – Γενική Κατάταξη μετά την ΕΔ4

Content Original Link:
" target="_blank">