Ντεμπούτο στην Αυστρία για το πρώτο βήμα ανάκαμψης της Ferrari -Χάμιλτον: "Ελπίζω να αποδώσει"
Η ώρα μηδέν για τη Scuderia Ferrari έφτασε, καθώς μέσα στις επόμενες 7 μέρες θα φανεί αν ο εκτεταμένος ανασχεδιασμός της φετινής SF-25 θα αποδώσει αρκετά ώστε να καταφέρει να βγάλει στην επιφάνεια την ταχύτητα του μονοθεσίου και να είναι σε θέση να διεκδικεί νίκες στο δεύτερο μισό της φετινής σεζόν της Formula 1.
Η ομάδα του Μαρανέλο έφερε τις μεγαλύτερες αλλαγές από κάθε άλλη ομάδα στο μονοθέσιό της, αυτό το τριήμερο στα βουνά της Στυρίας. Το επίκεντρό τους βρίσκεται το εκτενώς ανασχεδιασμένο δάπεδο (που είναι η βασικότερη αεροδυναμική συσκευή των σημερινών μονοθεσίων), με τροποποιήσεις τόσο στα άκρα όσο και στο κεντρικό του τμήμα.
Παράλληλα, η Scuderia έχει αναβαθμίσει και το διαχύτη, ώστε να λειτουργεί σε απόλυτη αεροδυναμική αρμονία με το νέο πάτωμα. Το σύνολο των αλλαγών αυτών, σύμφωνα με την ομάδα, “οδηγεί σε συνολική αύξηση της άντωσης [κάθετης δύναμης] σε όλο το φάσμα λειτουργίας του μονοθεσίου”.
Όταν ρωτήθηκε σχετικά με τις αναβαθμίσεις της SF-25, στην Αυστρία, ο Λιούις Χάμιλτον θέλησε να κρατήσει χαμηλούς τόνους: “Καταρχάς, είμαι χαρούμενος που έχουμε μια αναβάθμιση”, είπε ο επτάκις πρωταθλητής.
“Είναι πάντα συναρπαστικό όταν έρχονται καινούργια εξαρτήματα στο μονοθέσιο, και είμαι πραγματικά ευγνώμων σε όλους στην ομάδα που δουλεύουν σκληρά για να μας τα φέρουν.
Δεν ξέρουμε ποια θα είναι η πραγματική τους επίδραση. Δεν έχουμε τις κλασικές πληροφορίες για το πόσο φορτίο προστέθηκε στο μονοθέσιο – δεν είναι απολύτως σαφές.
Ελπίζω να είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά δεν νομίζω ότι περιμένουμε κάποια τεράστια αλλαγή. Μακάρι να αποδειχθεί καλύτερη απ’ όσο ελπίζουμε”, κατέληξε ο Χάμιλτον.

Από την πλευρά του, ο διευθυντής της Scuderia Φρεντ Βασέρ, μιλώντας στο Sky Sports F1, υπογράμμισε ότι πλέον στο τέλος του κύκλου των φετινών κανονισμών οι διαφορές από τις αναβαθμίσεις είναι μικρές: “Θα έχουμε μια αναβάθμιση πριν από τη Μεγάλη Βρετανία και ίσως άλλη μία λίγο αργότερα”, εξήγησε ο Γάλλος.
“Αλλά, για να είμαι ειλικρινής, πιστεύω ότι η εκτέλεση και το πώς αξιοποιείς το μονοθέσιο έχει μεγαλύτερη σημασία από την ίδια τη δυναμική του μονοθεσίου.
Αυτή τη στιγμή, όταν φέρνεις κάτι στην πίστα, μιλάμε για εκατοστά του δευτερολέπτου, όχι για δέκατα. Αν δεν χρησιμοποιήσεις σωστά το μονοθέσιο, χάνεις δέκατα”.
Ο Βασέρ παραδέχτηκε επίσης πως οι προηγούμενες αναβαθμίσεις της Ferrari χρειάστηκαν χρόνο για να αποδώσουν: “Όταν φέραμε αναβαθμίσεις στο παρελθόν, χρειάστηκαν ένας ή δύο αγώνες για να προσαρμόσουμε τις ρυθμίσεις στη νέα εκδοχή του μονοθεσίου.
Θέλω η ομάδα να επικεντρωθεί περισσότερο στην εκτέλεση του αγώνα και λιγότερο στην καθαρή δυναμική του μονοθεσίου. Αλλά ναι, θα φέρουμε κάποια πράγματα”, κατέληξε.
Content Original Link:
" target="_blank">