O Τάνακ συνέχισε την προέλασή του στο τελευταίο πρωί του Ακρόπολις
Ο Εσθονός της Hyundai ήταν 1,8’’ και 4,5’’ ταχύτερος του Οζιέ στα πρώτα πρωινά περάσματα από την Ειδική στη λίμνη Σμοκόβου και την θρυλική Ταρζάν αντίστοιχα, θέλοντας να πάρει τη μέγιστη βαθμολογική συγκομιδή για να μπει για τα καλά στη μάχη του τίτλου – όπου προς το παρόν βρίσκεται 15 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Έλφυν Έβανς.
Από το απόγευμα της Παρασκευής ο Τάνακ είναι ασύλληπτος στην κορυφή του αγώνα, και ο εντυπωσιακός του ρυθμό συνεχίστηκε και σήμερα. “Πάντα λέω πως ο Οττ έχει μόνο ένα mode: Flat out!” είπε στο τέλος της Ειδικής Ταρζάν (ΕΔ15) o Οζιέ.
Και όταν το πληροφορήθηκε ο Τάνακ, απάντησε: “Ο Σεμπ φαντάζομαι δεν με έχει δει ακόμη σε ρυθμό flat-out! Σίγουρα διαχειριζόμαστε την κατάσταση, γνωρίζοντας τον Σεμπ. Αυτή ήταν μια Ειδική για επίθεση, και ευτυχώς δεν την έκανε. Εμείς πιέσαμε στα μαλακά κομμάτια της ειδικής, έχω καλή αίσθηση του αυτοκινήτου”.
Πιο πίσω, η διαφορά 28’’ του τρίτου Αντριέν Φουρμό από τον 4ο Έβανς δεν είναι ανησυχητική για τον Γάλλο της Hyundai στο δρόμο προς το βάθρο, στις δύο ΕΔ που απομένουν. Ο Γάλλος δεν θέλησε -και δεν είχε λόγο- να πάρει ρίσκα για τη Super Sunday.
Από την άλλη, ο Έβανς της Toyota αναλώθηκε στη μάχη με τον Τιερί Νεβίλ για την 3η θέση στη Super Sunday, η οποία έληξε με μία ακόμα ατυχία του Βέλγου σε αυτό το Ακρόπολις: μια σπασμένη ανάρτηση, που τον άφησε 10,6’’ πίσω από τον Έβανς στον Ταρζάν.
Μετά τις εγκαταλείψεις τους, σήμερα επέστρεψαν στον αγώνα οι τρεις από τους πέντε “εργοστασιακούς” της Toyota: Κάλε Ροβάνπερα, Τακαμότο Κατσούτα και Σάμι Πάγιαρι. Ο δις πρωταθλητής Φινλανδός δεν πίεσε για τη Super Sunday, καθώς άλλωστε είχε κι ένα κλατάρισμα, και αποσκοπεί μόνο στους 5 βαθμούς της Power Stage (τελευταίας ΕΔ).
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 – Γενική Κατάταξη μετά την ΕΔ15

Content Original Link:
" target="_blank">