O Νόρις ταχύτερος μπροστά από τις δύο Ferrari στο FP2 της Βρετανίας
Η McLaren MCL39 ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων στο FP2 του GP Βρετανίας, κατά την πρώτη ημέρα του 12ου φετινού αγωνιστικού τριημέρου της Formula 1, καθώς ο Λάντο Νόρις συνέχισε την καλή του απόδοση μετά τη νίκη του την περασμένη Κυριακή στην Αυστρία.
Ο ουρανός πάνω από το Νορθάμπτον παρέμεινε ηλιόλουστος, όμως οι ομάδες προβληματίστηκαν στη ρύθμιση των μονοθεσίων τους από τις ισχυρές ριπές του αέρα σε αυτό το πρώην αεροδρόμιο της RAF – ριπές που έχουν σημαντικές επιπτώσεις σε μια πίστα με τόσες πολύ γρήγορες στροφές.
Με λίγο αυξημένη θερμοκρασία σε σχέση με το FP1, στο πρώτο διάστημα του FP2 οι δύο Ferrari συνέχισαν να επιδεκνύουν αρκετά καλό ρυθμό – καθώς στο πρώτο 20λεπτο στην κορυφή των χρόνων βρισκόταν ο Χάμιλτον με τη μέση γόμα.
Όταν ξεκίνησαν οι προσομοιώσεις του ενός γύρου των δοκιμών κατάταξης με τη μαλακή γόμα (C4), αρχικά ταχύτερος ήταν ο Κίμι Αντονέλι με τη Mercedes W16 με δύο δέκατα διαφορά από τον ομόλογό του, Τζορτζ Ράσελ.
Σύντομα επικεφαλής ανέβηκε ο Λεκλέρ με χρόνο 1:26.2, αλλά αυτός ο χρόνος έμεινε στην κορυφή μέχρι ο Λάντο Νόρις να απαντήσει με τον γρήγορο γύρο του στο 1:25.816.
Ο Χάμιλτον ματαίωσε τον πρώτο του γρήγορο γύρο, αλλά στον αμέσως επόμενο έμεινε 3 δέκατα μακριά από τον Νόρις. Η απάντηση του Λεκλέρ, δε, έκοψε στο μισό τη διαφορά του από τον Βρετανό της McLaren, στα δύο δέκατα.
Ο Όσκαρ Πιάστρι και ο Μαξ Φερστάπεν, με τις McLaren MCL39 και Red Bull RB21 αντίστοιχα, έμειναν μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον Νόρις. Ο Ολλανδός δεν ήταν καθόλου ικανοποιημένος με την ισορροπία του μονοθεσίου του, καθώς της έλειπε η απόλυτη απόκριση ακριβείας του εμπρός άξονα – την οποία ο πρωταθλητής έχει απόλυτη ανάγκη.
Όλα αυτά έριξαν τον Αντονέλι στην 6η θέση, εμπρός από τον Λανς Στρολ της Aston, ενώ ο Ράσελ έπεσε στην 8η με διαφορά μόλις 1 χιλιοστού του δευτερολέπτου από τον Ισάκ Χατζάρ της RB. Τη δεκάδα έκλεισε η δεύτερη RB με τον Λίαμ Λόσον.
Το FP2 κύλησε χωρίς ιδιαίτερα περιστατικά, με εξαίρεση ένα τετ-α-κε του Κάρλος Σάινθ με τη Williams στα πρώτα λεπτά στην εξοδο της στροφής Luffield. Επιστρέφοντας στην πίστα πέρασε επικίνδυνα κοντά στη Sauber του Νίκο Χούλκενμπεργκ, με συνέπεια οι αγωνοδίκες να τον καλέσουν για την εξέταση ενδεχόμενης ποινής.
Content Original Link:
" target="_blank">