O Λεκλέρ ταχύτερος στο FP3 του Σίλβερστοουν, στα χιλιοστά από τους Πιάστρι, Φερστάπεν
Η χθεσινή λιακάδα πάνω από το Νορθάμπτον έδωσε τη θέση της σήμερα στη βαριά συννεφιά, οι θερμοκρασίες έπεσαν, αλλά η Ferrari SF-25 συνέχισε να δείχνει την εξαιρετική απόδοση που εμφάνισε και χθες για το 12ο φετινό αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1, στο Σίλβερστοουν της Βρετανίας.
Ο Σαρλ Λεκλέρ κατάφερε να γράψει τον πρώτο χρόνο, με διαφορά 68 και 87 χιλιοστών του δευτερολέπτου αντίστοιχα από τον Όσκαρ Πιάστρι με τη McLaren MCL39 και τον Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB21 – καθώς ο πρωταθλητής και η ομάδα του Μίλτον Κινς (όπως συνηθίζουν) έκαναν ένα μεγάλο άλμα βελτίωσης των ρυθμίσεων και απόδοσης μετά το FP1-FP2.
Η RB21 έχει ρυθμίσεις χαμηλής άντωσης, που την κάνουν αρκετά ανταγωνιστική στις ευθείες και στο πρώτο τμήμα – αλλά κάνουν πολύ οριακά τα πράγματα στις πολύ γρήγορες στροφές. Η τακτική πάντως έδειξε να αποδίδει, ενώ η RBR θα πρέπει να λύσει και ένα θέμα με την κατανομή της πέδησης για να δώσει ελπίδες στον Μαξ για την πολ ποζίσιον.
Η Ferrari δεν αποκλείεται να είχε το 1-2 στο FP3 αν ο γρήγορος γύρος του Λιούις Χάμιλτον δεν διακοπτόταν από την πρώτη από τις δύο κόκκινες σημαίες στο τελευταίο δεκάλεπτο. Η πρώτη κόκκινη σημαία βγήκε για ένα ογκώδες θραύσμα της Haas που βρισκόταν πάνω στην αγωνιστική γραμμή σε ένα πολύ γρήγορο σημείο της πίστας.
Αυτό συνέβη περίπου 9 λεπτών πριν το τέλος της ωριαίας διαδικασίας. Το πρόβλημα λύθηκε πολύ γρήγορα, τα μονοθέσια επέστρεψαν στην πίστα, αλλά περίπου ένα λεπτό πριν το τέλος το FP3 διακόπηκε οριστικά, πια, λόγω ατυχήματος του Γκάμπριελ Μπορτολέτο όταν υποχώρησε η ανάρτηση της Sauber καθώς διέσχισε βίαια ένα κερμπ.
Ο Βραζιλιάνος είχε πολύ υψηλή ταχύτητα, στην τρομακτικά γρήγορη συστοιχία των στροφών Μπάγκοτς-Μπέκετς-Τσάπελ, αλλά ευτυχώς η ταχύτητά του εκτονώθηκε με μια σειρά από τετ-α-κε και τα φρένα στην ασφάλτινη έξοδο διαφυγής, πριν η Sauber καταλήξει στην αμμοπαγίδα αποφεύγοντας να προσκρούσει στη μπαριέρα.
Τη στιγμή της πτώτης διακοπής, για το θραύσμα της Haas του Όλιβερ Μπέρμαν, ο Χάμιλτον ήταν ήδη σχεδόν ένα δέκατο ταχύτερος από τον Λεκλέρ στο πρώτο τμήμα του Σίλβερστοουν – αλλά δεν είχε την ευκαιρία να ολοκληρώσει τον γρήγορο γύρο του προσομοίωσης των κατατακτήριων με τη μαλακή γόμα (C4).
Ο Μπέρμαν, που παρεμπιπτόντως σημείωσε τον εντυπωσιακό 6ο χρόνο για το πρώτο GP της πατρίδας του, είχε επίσης ατύχημα στην είσοδο των πιτς όταν βγήκαν οι δεύτερες κόκκινες σημαίες. Στην προσπάθειά του να κάνει μια δοκιμή εισόδου στα πιτς σε αγωνιστικές συνθήκες, έπεσε θύμα των κρύων φρένων της Haas, έχασε τον έλεγχο και προσέκρουσε στις μπαριέρες – διαλύοντας όλο το ρύγχος του μονοθεσίου του.
Ο Μπέρμαν ήταν μόλις 8 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός από τη δεύτερη RB21, καθώς ο Γιούκι Τσουνόντα έκανε μια ενθαρρυντική εμφάνιση για να βγει από τη δυσχερή θέση στην οποία βρίσκεται.
Παρότι η ραγδαία πτώση της θερμοκρασίας -από την βαριά συννεφιά στο Σίλβερστοουν- έφτιαξε για τις Mercedes τις ιδανικές συνθήκες απόδοσης της W16, ο Τζορτζ Ράσελ έμεινε πίσω (και) από τη Williams του Άλεξ Άλμπον, στην 8η θέση και έξι δέκατα μακριά από την κορυφή. Ο Κίμι Αντονέλι ήταν 14ος και ένα δευτερόλεπτο μακριά, που είναι πολύ αν η Mercedes δεν κρύβει τον άσο στο μανίκι της για τις κατατακτήριες.
Εξάλλου, ο Βρετανός και ο Ιταλός έκαναν νωρίς τους γρήγορους γύρους τους, πριν η πίστα στρωθεί με περισσότερη γόμα και βοηθήσει έτσι τους υπόλοιπους πρωταγωνιστές – που άφησαν τους γρήγορους γύρους τους για το τελευταία 20λεπτο.
Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν οι Ισάκ Χατζάρ και Λίαμ Λόσον, επιβεβαιώνοντας την διάρκεια στην καλή απόδοση της RB, ενώ εντέλει με τον χαμένο του γρήγορο γύρο ο Χάμιλτον έμεινε στην πλασματική 11η θέση
Content Original Link:
" target="_blank">