Αλόνσο: "Ο Νιούι είναι απόλυτα αφοσιωμένος στο 2026"
Ο Αλόνσο δεν κρύβει ότι ίσως το 2026 (στο τέλος του οποίου λήγει το συμβόλαιό του με την Aston) είναι η τελευταία του ευκαιρία για τη διεκδίκηση του τρίτου παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 στην καριέρα του, μετά το 2005-’06.
Την τελευταία φορά που άλλαξαν οι τεχνικοί κανονισμοί της Formula 1, το 2022, ο Νιούι αξιοποίησε την εμπειρία του από την προηγούμενη εποχή του ground effect (στις αρχές της δεκαετίας του 1980) και η σειρά των Red Bull που παρουσίασε αποδείχθηκε εξ αρχής κυρίαρχη, μέχρι και το μέσον του 2024.
Ο Βρετανός, ο κορυφαίος σχεδιαστής της ιστορίας της F1, προσπαθεί να κάνει το ίδιο και με τη μεγάλη αλλαγή τεχνικών κανονισμών του 2026, για την Aston Martin.

Βεβαίως, η ανταγωνιστικότητα του νέου μονοθεσίου δεν εξαρτάται μόνο από τα σχέδιά του, αλλά και από την ολοκαίνουρια μονάδα ισχύος της Honda (που αφήνει τη Red Bull για την Aston το 2026) και βεβαίως από τα βιοκαύσιμα που εξελίσσει η Aramco.
Όμως η Honda δεν είναι σε καμία περίπτωση στην κατάσταση που ήταν όταν γύρισε στη F1 το 2015 (με τη McLaren και τον Αλόνσο, τότε). Έχει πλέον την τεχνογνωσία μίας δεκαετίας στις υβριδικές μονάδες ισχύος, έχει θεμελιώσει μια νέα βάση στη Βρετανία, και αναμφίβολα έχει τις πολύτιμη συμβουλευτική υπηρεσία του Άντι Κάουελ.
Ο Κάουελ ήταν ο διευθυντής της Mercedes High Performance Powertrains (HPP) όταν αυτή κατάτασκεύασε την πρώτη υβριδική μονάδα της Mercedes F1, το 2014, κάνοντας την ομάδα ανίκητη για την επταετία που ακολούθησε.
Κι όσο για τα βιοκαύσιμα, τα οποία από του χρόνου τα μονοθέσια θα χρησιμοποιούν σε ποσοστό 100%, πληροφορίες αναφέρουν ότι η Aramco έχει προοδεύσει πολύ με την τεχνολογία τους – έχοντα κάνει επενδύσεις εκατομμυρίων δολαρίων.
Εμπρός σε όλα αυτά, και τις υψηλές προσδοκίες -και φυσικά την ασφυκτική πίεση- για το 2026, ο Νιούι θεωρεί μάλλον άσκοπο να ασχοληθεί με τη φετινή Aston Martin AMR25 – που βάσει των αποτελεσμάτων της στο πρώτο μισό της φετινής σεζόν είναι από καιρό χαμένη υπόθεση.
“Ο Νιούι δουλεύει, εμπλέκεται, έχει μεγάλο κίνητρο”, είπε ο Αλόνσο, “αλλά είναι αλήθεια ότι το φετινό αυτοκίνητο δεν δείχνει να τον ενδιαφέρει.
Κάθε φορά που του κάνουμε μία ερώτηση για το φετινό αυτοκίνητο, ή πώς μπορούμε να βελτιώσουμε κάτι, σηκώνεται και πάει σε κάποιο άλλο γραφείο. Είναι ήδη στο mode του 2026”, πρόσθεσε ο Ισπανός.

Πάντως, η Aston κατάφερε να μπει και με τα δύο μονοθέσιά της στην πρώτη δεκάδα του αγώνα του Σίλβερστοουν την περασμένη Κυριακή, χάρη σε μία σειρά από βελτιώσεις που εισήγαγε στην AMR25.
“Νομίζω ότι ήταν ένα βήμα προόδου”, εξήγησε ο Αλόνσο μιλώντας στο δίκτυο DAZN. “Το αυτοκίνητο μάλλον έδινε λίγο καλύτερη αίσθηση. Τα δεδομένα δείχνουν ότι σε ορισμένα τμήματα της πίστας βελτιωθήκαμε, ενώ σε άλλα είναι πιο δύσκολο να κρίνουμε.
Ας πούμε ότι είναι ένα πολύ μικρό πακέτο βελτίωσης, αλλά πάντα είναι ευπρόσδεκτο. Ακόμα κι αν είναι μισό δέκατο ή ένα δέκατο, μας κάνει”, κατέληξε ο Ισπανός.
Content Original Link:
" target="_blank">