Έκλεισε η τεχνική "dream team" της Aston Martin -Έπιασε δουλειά ο πρώην τεχνικός διευθυντής της Ferrari
Ο Καρντίλε ήταν ο άνθρωπος που ενορχήστρωσε τη μεγάλη επιστροφή της Ferrari στις κορυφαίες ομάδες της Formula 1 το 2022, με το πέρασμα στην εποχή του ground effect.
Τον Απρίλιο του 2024 ο Ιταλός αποχώρησε, όμως, από το Μαρανέλο, αποδεχόμενος την πρόταση της Aston Martin F1 να αναλάβει τον ρόλο του διευθύνοντος τεχνικού συμβούλου της ομάδας του Σίλβερστοουν. Η Aston ανακοίνωσε επίσημα την απόκτησή του τον Ιούλιο του 2024.
Η αποχώρησή του ήταν ένα σοβαρό πλήγμα για τη Ferrari, καθώς το τεχνικό τμήμα έμεινε ακέφαλο στην κρισιμότερη στιγμή του σχεδιασμού της φετινής SF-25. Την ευθύνη του τεχνικού διευθυντή ανέλαβε προσωρινά ο Φρεντ Βασέρ, πριν ανατεθεί αυτός ο ρόλος στον Λοΐκ Σερά την 1η Οκτωβρίου του ‘24.
Ωστόσο, πριν αναλάβει ο Σερά, συντελέστηκε ένα σοβαρό δομικό σχεδιαστικό σφάλμα στην πίσω ανάρτηση της SF-25, το οποίο κατέστρεψε τις ελπίδες της Scuderia τη φετινή σεζόν.
Η Ferrari απαίτησε από τον Καρντίλε να απέχει για 12 μήνες από την εργασία στη νέα του ομάδα, όπως όριζε το συμβόλαιό του – κάτι που συνηθίζεται στις συμφωνίες των πιο υψηλόβαθμων τεχνικών στελεχών του σπορ.

Όμως, στην πορεία η ιταλική ομάδα προσέφυγε στο δικαστήριο της Μόντενα ισχυριζόμενη ότι ο Καρντίλε είχε παραβιάσει την υποχρεωτική αποχή του από την εργασία για την Aston Martin πριν το τέλος του συγκεκριμένου όρου.
Το Δικαστήριο της Μόντενα έκανε δεκτή την προσφυγή της Ferrari, κι έτσι ξεκίνησε ένα περίπλοκο νομικό ζήτημα σχετικά με το χρονισμό που θα μπορούσε ο Καρντίλε να αρχίσει να εργάζεται για την Aston Martin F1.
Αυτό προκάλεσε την οργή του ιδιοκτήτη της ομάδας του Σίλβερστοουν, Λόρενς Στρολ – ο οποίος παρατηρεί τους τελευταίους μήνες την Aston να καταποντίζεται στα GP και τον αστέρα σχεδιαστή Άντριαν Νιούι να ασχολείται αποκλειστικά με το ολοκαίνουριο μονοθέσιο του 2026.
Το νομικό ζήτημα, ωστόσο, τώρα επιλύθηκε και η Aston ανακοίνωσε ότι ο Ενρίκο Καρντίλε ξεκίνησε να εργάζεται κανονικά σήμερα (4/08) στο ρόλο του διευθύνοντος τεχνικού συμβούλου.
Εκεί ο Καρντίλε συναντά τον Άντριαν Νιούι, τον πλέον επιτυχημένο σχεδιαστή της Ιστορίας της F1 που είναι πλέον και μέτοχος της Aston Martin F1 εκτός από τεχνικός σύμβουλος, αλλά και τον διευθυντή της ομάδας Άντι Κάουελ που υπήρξε ο διευθυντής της Mercedes HPP όταν η τελευταία επινόησε τους κορυφαίους υβριδικούς κινητήρες της F1 για το 2014.
Στην πράξη ο Καρντίλε αναλαμβάνει τις υποχρεώσεις του τεχνικού διευθυντή, μιας θέσης που δεν υφίσταται πλέον στην ομάδα μετά την αποδέσμευση του Βρετανού Νταν Φάλοους (πρώην στενού συνεργάτη του Άντριαν Νιούι) τον φετινό Απρίλιο.
Content Original Link:
" target="_blank">