Μέσι, ένα φαινόμενο διαρκείας
Το φαινόμενο Ίντερ Μαϊάμι φαίνεται πως ξεπερνά τα όρια του αθλητισμού και μετατρέπεται σε πολιτισμικό και ψηφιακό brand. Με ηγέτη τον Λιονέλ Μέσι, η ομάδα της Φλόριντα όχι μόνο πρωταγωνιστεί στο Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων 2025, αλλά σαρώνει και στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε το ισπανικό πρακτορείο ειδήσεων, η αμερικάνικη ομάδα είναι η δεύτερη πιο προβεβλημένη ομάδα του τουρνουά σε επίπεδο διαδικτυακής απήχησης, ξεπερνώντας παραδοσιακούς κολοσσούς όπως η Μπάγερν Μονάχου, η Παρί Σεν Ζερμέν και η Τσέλσι. Μόνο η Ρεάλ Μαδρίτης ξεπερνά την ομάδα του Μαϊάμι στον μέσο όρο προβολών.
Με 39 εκατομμύρια ακολούθους σε Instagram, TikTok, X και Facebook, ο σύλλογος κατατάσσεται πλέον μέσα στους 25 πιο δημοφιλείς παγκοσμίως. Όπως σημειώνει ο αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ και Εταιρικής Ταυτότητας του συλλόγου, Γιάγκο Μαρίνο, το ενδιαφέρον δεν περιορίζεται μόνο στην ποδοσφαιρική πλευρά. Η ψηφιακή επιτυχία είναι αποτέλεσμα συντονισμένης στρατηγικής: από τον σχεδιασμό της ροζ εμφάνισης και την επιλογή των χορηγών, μέχρι τη στοχευμένη προβολή που δίνει έμφαση στη λέξη «Freedom» (Ελευθερία), σύνθημα-κλειδί για το brand του συλλόγου.
Παρά τη μεγάλη συμβολή του Μέσι, ο Μαρίνο τονίζει πως η επιτυχία είναι συλλογική, με ολόκληρο το club να επενδύει σε μακροχρόνια ανάπτυξη. «Ο Λέο μας έχει ανεβάσει σε
Content Original Link:
" target="_blank">