Απάντηση Πιάστρι στο FP2 της Βαρκελώνης, στα τρία δέκατα από τον Ράσελ
Στις πολύ ζεστές συνθήκες στη 2η περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP Ισπανίας, 9ου αγώνα του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1, πολλοί οδηγοί αναζητούσαν την πρόσφυση στις προσομοιώσεις αγώνα με τις -τρεις σκληρότερες- γόμες της Pirelli., καθώς και του γύρου των κατατακτήριων.
Ο Γιούκι Τσουνόντα, για παράδειγμα, ακούστηκε εκνευρισμένος μεταδίδοντας πως “αυτά τα γλιστρήματα δεν είναι φυσιολογικά, είναι τρέλα, δεν υπάρχει πρόσφυση”, ενώ ακόμα και ο Πιάστρι, παρά τον πρώτο χρόνο του, δήλωσε με χιούμορ ότι θα πρέπει να “κάνω drift πιο συχνά”.
Αρχικά ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari ήταν εκείνος που ανέβηκε στην κορυφή, με 1:14.367 με τη μέση γόμα, αλλά στο 10λεπτο τη θέση του πήρε ο Λάντο Νόρις με τη McLaren MCL39 επίσης με τη μεσαία γόμα.
Περίπου σε εκείνο το χρονικό σημείο ο Όλιβερ Μπέρμαν είχε έξοδο της Στροφής 3, ενώ στη Στροφή 10 ο Φερστάπεν έδειχνε με την αστάθεια της RB21 ότι χρειάζεται λίγες ακόμα παρεμβάσεις στις ρυθμίσεις.
Περίπου στο ημίωρο, η Mercedes βρέθηκε προσωρινά στο 1-2 με τον Ράσελ στην κορυφή με 1:13.046, μπροστά από τον Κίμι Αντονέλι, καθώς ξεκινούσαν οι γύροι με μαλακά ελαστικά. Ο Φερστάπεν έσπασε αυτό το 1-2 σημειώνοντας τον ίδιο ακριβώς χρόνο (1:13.070) που πέτυχε ο Νόρις – αλλά σύντομα ο Πιάστρι τους πέρασε όλους για να ανέβει στην πρώτη θέση με 1:12.760.
Καθώς ο Λεκλέρ έμεινε άλλα δύο δέκατα πιο πίσω, ο Λιούις Χάμιλτον βίωνε άλλη μια σειρά προβλημάτων -μετά από εκείνα που είχε στο FP1- και αποκαλούσε τη Ferrari του “μη οδηγήσιμη”.
Μετά από όλα αυτά, οι ομάδες πέρασαν στις προσμοιώσεις αγώνα με τη μέση και τη σκληρή γόμα. Και ίσως η πιο ικανοποιημένη αυτών των δοκιμών να είναι η Mercedes, που αναζητά την επιστροφή της στις ανταγωνιστικές εμφανίσεις – όχι μόνο λόγω του χρόνου του Ράσελ αλλά και για τα λόγια του Αντονέλι ότι η W16 “είναι πολύ πιο ισορροπημένη σε σχέση με το FP1”.
Content Original Link:
" target="_blank">