ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025: “Καθίζηση” για την Toyota στην 11η Ε.Δ.
Το δεύτερο πέρασμα από την Παύλιανη αποδείχθηκε ιδιαίτερα δύσκολο για τα πληρώματα. Ο Κάλε Ροβάνπερα εγκατέλειψε τελικά με μηχανικό πρόβλημα, ο Τακαμότο Κατσούτα είχε έξοδο σε μια αριστερή στροφή -που την έκανε “ευθεία”- λίγο πριν τον τερματισμό της ειδικής και κόλλησε.

Η έξοδος αυτή, έδωσε την ευκαιρία στους θεατές να συμμετάσχουν στην προσπάθεια του Ιάπωνα, προσπαθώντας να επαναφέρουν το αυτοκίνητο στη διαδρομή αλλά αυτό τελικά, μετά από έντονες προσπάθειες, δεν τα κατάφεραν.
Οι Γκρεγκουάρ Μουνστέρ και Τζόσουα ΜακΕρλίν αντιμετώπισαν πρόβλημα με το χειρόφρενο, ενώ ο Άντριεν Φουρμό τερμάτισε με ξεζανταρισμένο ελαστικό. Ο Όττ Τάνακ σημείωσε έναν ακόμα πρώτο χρόνο και αύξησε τη διαφορά του από τον Σεμπαστιέν Οζιέ σε 35,7 δλ. Ο Φουρμό παραμένει 3ος, ο Έλφυν Έβανς 4ος και ο Τιερί Νεβίλ αναρριχήθηκε στην 5η θέση.

Ο Όττ Τάνακ σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην ειδική διαδρομή, αυξάνοντας τη διαφορά του από τον Οζιέ (35,7 δευτερόλεπτα τους χωρίζουν), ενώ στην τρίτη θέση της κατάταξης είναι ο Φουρμό, ο οποίος τερμάτισε την 11η ειδική διαδρομή, με ξεζανταρισμένο το εμπρός αριστερό ελαστικό.
Content Original Link:
" target="_blank">