H Red Bull επιβεβαίωσε την παραμονή του Φερστάπεν το 2026
Μετά τις δηλώσεις του Βολφ στο πλαίσιο του GP Βελγίου ότι “η προτεραιότητά μας είναι να κρατήσουμε τον Τζορτζ [Ράσελ] και τον Κίμι [Αντονέλι] του χρόνου”, τώρα ήρθε και ο Χέλμουτ Μάρκο, σύμβουλος της Red Bull να επιβεβαιώσει ότι η μεταγραφή του Μαξ Φερστάπεν στη Mercedes θα θα γίνει – τουλάχιστον όχι το ‘26.
Πλέον, μετά το αποτέλεσμα του GP Βελγίου, δεν είναι και νομικά εφικτό να συμβεί. Ο Μαξ έχει συμβόλαιο με τη RBR μέχρι το τέλος του 2028, αλλά ένας όρος στο συμβόλαιο αυτό θέτει απαραίτητη προϋπόθεση να βρίσκεται ο Ολλανδός μέσα στην πρώτη τριάδα του πρωταθλήματος οδηγών μέχρι το καλοκαιρινό διάλειμμα του Αυγούστου.
Το διάλειμμα του καλοκαιριού ξεκινά μετά το GP Ουγγαρίας του προσεχούς τριημέρου (1-3 Αυγούστου), ο Φερστάπεν είναι τρίτος στη βαθμολογία και το προβάδισμά του από τον τέταρτο είναι 28 βαθμοί. Που σημαίνει ότι δεν καλύπτεται μαθηματικά στον αγώνα της Βουδαπέστης.
Όμως, ακόμα και αν ο συγκεκριμένος όρος καταπατιόταν, ακόμα κι αν ο Φερστάπεν ήταν τέταρτος στη βαθμολογία, δεν είχε την επιθυμία να αποχωρήσει από τη Red Bull στο τέλος της φετινής σεζόν – όπως έγραψε η ολλανδική εφημερίδα De Telegraaf.
Ειρωνικά, τέταρτος στη βαθμολογία είναι ο Τζορτζ Ράσελ, ο οποίος αναμφίβολα επιθυμεί την παραμονή του στη Mercedes F1 του χρόνου (ειδικά υπό τις φήμες ότι η νέα μονάδα ισχύος της Mercedes HPP είναι ήδη ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό.
Καθώς ο Βολφ επιβεβαίωσε ότι είχε συναντήσεις τις τελευταίες εβδομάδες με την πλευρά του Φερστάπεν (αλλά όχι στη Σαρδηνία, όπου οι δύο παραθέριζαν σε κοντινή απόστατη με τις θαλαμηγούς τους πριν το GP του Σπα), ο Ράσελ σχολίασε τις φήμες των τελευταίων ημερών λέγοντας ότι “η μοίρα μου είναι στα χέρια της Mercedes”.
“Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι ο Μαξ Φερστάπεν θα οδηγεί για τη Red Bull το 2026” επιβεβαίωσε, λοιπόν, ο Χέλμουτ Μάρκο μιλώντας στην ιστοσελίδα Sport.De.

Όμως, για το 2027 τα πράγματα είναι ανοιχτά. Αν η Red Bull συνεχίσει -με την πρώτη μονάδα ισχύος που θα κατασκευάσει στην Ιστορία της- να είναι πρωταγωνίστρια της F1, ο Φερστάπεν θα έχει φυσικά το συμβόλαιο για να συνεχίσει στο Μίλτον Κινς.
Κι αν η RBR δεν κερδίζει, οι πόρτες θα είναι ορθάνοιχτες για εκείνον στη Mercedes και στην Aston Martin, για να επιλέξει ανάμεσα στις δύο με βάση τις προοπτικές που θα του προσφέρει καθεμία τους για μια νέα εποχή κυριαρχίας στη Formula 1.
Στο δεύτερο σενάριο θα χρειαστεί είτε να σπάσει το συμβόλαιό του με τη Red Bull, κάτι που θα χρειαστεί δεκάδες εκατομμύρια δολάρια, είτε να ενεργοποιηθεί ο όρος απόδοσης του μονοθεσίου μέχρι το καλοκαιρινό διάλειμμα. Μάλιστα, φήμες από την Ολλανδία αναφέρουν ότι ο σχετικός όρος για το 2026 είναι να βρίσκεται στις δύο πρώτες θέσεις του πρωταθλήματος πριν τις διακοπές του Αυγούστου την επόμενη σεζόν.
Συνεπώς, όπως παραδέχθηκε και ο διάδοχος του Κρίστιαν Χόρνερ στη διεύθυνση της Red Bull Racing, Λοράν Μεκίς, ο μόνος τρόπος για να διατηρήσει η ομάδα του Μίλτον Κινς τις υπηρεσίες του Φερστάπεν το 2027 είναι να του προσφέρει ένα μονοθέσιο ικανό να κερδίζει.
Content Original Link:
" target="_blank">