Η Ατλέτικο Μαδρίτης και τα 40 εκατ. ευρώ που χάθηκαν
Η παρουσία της Ατλέτικο Μαδρίτης στο Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων της FIFA 2025 τελείωσε πρόωρα και επώδυνα, στερώντας της όχι μόνο μια σπάνια διεθνή ευκαιρία προβολής και διάκρισης, αλλά και περίπου 40 εκατομμύρια ευρώ σε πιθανά έσοδα, σύμφωνα με τις οικονομικές προβλέψεις της διοργάνωσης. Η αποτυχία να περάσει από τη φάση των ομίλων απογοήτευσε Σιμεόνε και διοίκηση, καθώς ο μαδριλένικος σύλλογος είχε επενδύσει σημαντικά σε πόρους, ενέργεια και προσδοκίες.
Ο CEO της ομάδας, Μιγκέλ Άνχελ Χιλ Μαρίν, είχε ζητήσει από τη FIFA ξεκάθαρη εικόνα για τα οικονομικά οφέλη της συμμετοχής, συγκρίνοντάς τα με τα έσοδα της Ρεάλ, που υπολογίζονταν σε άνω των €100 εκατ. Ήταν ξεκάθαρο πως η Ατλέτικο έβλεπε τη διοργάνωση ως χρυσή ευκαιρία για διεθνές marketing, ειδικά στην αμερικανική αγορά, και ενίσχυση της αποτίμησης του συλλόγου εν όψει πιθανής μελλοντικής πώλησης μεριδίου.
Πράγματι, η ομάδα επένδυσε στην εικόνα της στις ΗΠΑ: δημιούργησε το «Casa Atleti» στο Λος Άντζελες, έναν διαδραστικό χώρο με μουσείο, φαγητό, ψηφιακές εμπειρίες και συμμετοχή θρύλων του συλλόγου όπως οι Ντιέγκο Κόστα, Τιάγκο και Μιράντα. Επιπλέον, παρουσίασε μέχρι και «fan club στο διάστημα», σε συνεργασία με τη NASA, για να τραβήξει παγκόσμια προσοχή.
Αγωνιστικά όμως, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως αναμενόταν.
Content Original Link:
" target="_blank">