Ποια πτυχή της McLaren "τρόμαξε" τη Red Bull στην Αυστρία
Μέχρι στιγμής γνωρίζαμε ότι στο “βρώμικο” αέρα του προπορευόμενου μονοθεσίου, τα σημερινά αυτοκίνητα του ground effect έχαναν την αεροδυναμική τους στήριξη και βασίζονταν περισσότερο στην πρόσφυση από τα ελαστικά τους – προκαλώντας έτσι την υπέρμετρη φθορά τους.
Όμως, η ικανότητα του Όσκαρ Πιάστρι να ακολουθεί σε όλο το πρώτο stint του GP Αυστρίας σε πολύ κοντινή απόσταση τον Λάντο Νόρις, και μάλιστα να έχει αρκετή πρόσφυση για να τον απειλεί διαρκώς για συνεχόμενους γύρους, ήταν κάτι πρωτόγνωρο.
Αυτό ήρθε επιπλέον της άλλης εντυπωσιακής πτυχής της McLaren MCL39: της διαχείρισης των ελαστικών, της προστασίας της θερμικής τους φθοράς που είναι τόσο ανώτερη από τον ανταγωνισμό – και ειδικά σε έναν πολύ ζεστό αγώνα σαν τον χθεσινό – όπου οι Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι έκαναν δια περιπάτου το 1-2.
“Αυτό που είναι πραγματικά εντυπωσιακό -και προσωπικά δεν βλέπω καμία άλλη ομάδα να μπορεί να το κάνει- είναι το πώς ο Όσκαρ μπορεί να μένει τόσο κοντά πίσω από τον Λάντο με το αυτοκίνητο γεμάτο καύσιμο στην αρχή του αγώνα”, είπε ο Χόρνερ.
“Είναι σε θέση να ‘κάνει έρωτα’ στη γαμ*** εξάτμισή [του προπορευόμενου αυτοκινήτου] γύρο με το γύρο με το γύρο, και τα ελαστικά δεν πεθαίνουν. Για μένα, αυτό είναι το πλεονέκτημά τους.
Έχουν καταφέρει να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο που προστατεύει πραγματικά τα ελαστικά του και έχει πολύ καλή ισορροπία. Δεν μπορώ να φανταστώ κανένα άλλο μονοθέσιο που να μπορεί να ακολουθεί από τόσο κοντά χωρίς να διαλύει τα μπροστινά ή τα πίσω ελαστικά. Δεν το καταλαβαίνω πραγματικά”, κατέληξε ο Βρετανός.

Τέλος, μιλώντας για το μίζερο τριήμερο της ομάδας του στην έδρα της, στην Αυστρία, όπου ο Μαξ Φερστάπεν εγκατέλειψε όταν τον “εμβόλισε” ο Κίμι Αντονέλι με τη Mercedes στη στροφή 3 του πρώτου γύρου, ο Χόρνερ είπε: “Λοιπόν, αυτός ήταν ένας αγώνας στο σπίτι μας που θέλουμε να ξεχάσουμε.
Σταθήκαμε άτυχοι στις κατατακτήριες, και αυτό σε βάζει σε μια θέση όπου βρίσκεσαι στη ζώνη του ατυχήματος, και ο Κίμι απλά το έχασε με θεαματικό τρόπο στη στροφή 3.
Ο Μαξ ήταν ουσιαστικά μέσα στη στροφή, πατούσε ξανά γκάζι και απλά τον καθάρισε. Ήταν ένα ατυχές λάθος από τον Κίμι, ο οποίος ζήτησε συγγνώμη από τον Μαξ, αλλά για εμάς αυτό κατέστρεψε το απόγευμά μας”.
Content Original Link:
" target="_blank">