Απάντηση του Φερστάπεν στις McLaren, ο πρωταθλητής νικητής του Sprint στο Βέλγιο
Ο Μαξ Φερστάπεν πέρασε τον Όσκαρ Πιάστρι στα φρένα της μεγάλης ευθείας Kemmel (μετά τις στροφές Eau Rouge / Raidillon) εκμεταλλευόμενος την επιλογή της Red Bull να ρυθμίσει την RB21 με χαμηλότερη άντωση σε σχέση με τη McLaren MCL39 – ελπίζοντας ότι (σε αντίθεση με το Σίλβερστοουν) ο καιρός θα έμενε στεγνός στο σημερινό Sprint για να αξιοποιήσει την επιλογή αυτή.
Αυτό ακριβώς συνέβη, ο πρωταθλητής άρπαξε την ευκαιρία από τον πρώτο κιόλας γύρο να περάσει τον poleman Πιάστρι και έπειτα για τους υπόλοιπους 14,5 γύρους αμύνθηκε χωρίς το παραμικρό λάθος στη McLaren του Αυστραλού, που βρισκόταν σε όλο τον αγώνα σε απόσταση κάτω του δευτερολέπτου από τη Red Bull.
Στην ευθεία Kemmel ο Πιάστρι άνοιγε το DRS του, πλησίαζε στο κιβώτιο της RB21, αλλά ουδέποτε είχε ρεαλιστικά την ταχύτητα να γίνει απειλητικός στον Ολλανδό. Περίπου 5 γύρους πριν από το τέλος τους δύο πρωτοπόρους έφτασε και ο Λάντο Νόρις, ο οποίος στον τέταρτο γύρο ανέκτησε την 3η θέση που είχε χάσει από τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari στον πρώτο.
Ο Φερστάπεν αμυνόταν στην κορυφή, εκμεταλλευόμενος παράλληλα και τον καθαρό αέρα μπροστά του για να προστατεύει τα ελαστικά του από τη φθορά της επιπλέον πρόσφυσης που θα απαιτούσαν οι αεροδυναμικές απώλειες που θα είχε αν ακολουθούσε ένα άλλο μονοθέσιο. Και είναι σημαντικό ότι ο 27χρονος τα κατάφερε παρότι εκκίνησε με πατημένη μέση γόμα, έναντι της φρέσκιας των Πιάστρι-Νόρις.
Αυτό ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσε να ελπίζει ο Λοράν Μεκίς, η νίκη του στο ντεμπούτο του ως διευθυντής της Red Bull Racing, στην οποία κλήθηκε μετά την αποδέσμευση του Κρίστιαν Χόρνερ -του επί 20ετία διοικητή της ομάδας- πριν από δύο εβδομάδες. Και ο Γάλλος αντάλλαξε κολακευτικά λόγια με τον Φερστάπεν στη ραδιοεπικοινωνία μετά τη νίκη του Ολλανδού.
Πίσω από τον Λεκλέρ, που έκανε μοναχικός αγώνα στην 4η θέση, ο Εστεμπάν Οκόν της Haas δεν είχε πρόβλημα να διατηρήσει την κορυφαία του θέση από τις ομάδες μέσης δυναμικής, αμυνόμενος στον Κάρλος Σάινθ της Williams.
Ο Γάλλος και ο Ισπανός, μαζί με τους Όλιβερ Μπέρμαν (Haas) και Ισάκ Χατζάρ (RB) πήραν πολύτιμους βαθμούς για τις ομάδες τους. Μόνο ο τελευταίος, ο Γαλλο-Αλγερινός της Racing Bulls, χρειάστηκε να δώσει μάχες για να ανέβει στη βαθμολογούμενη 8η θέση. Οι άλλοι τρεις τερμάτισαν όπως εκκίνησαν.
Content Original Link:
" target="_blank">