Λιανεμπόριο: Τι έδειξε το «ταμείο» τις πρώτες μέρες των θερινών εκπτώσεων
Τι δηλώνουν στο - παράγοντες της αγοράς για την εικόνα της τρέχουσας εκπτωτικής περιόδου.
«Μουδιασμένη» χαρακτηρίζει την εκκίνηση των εφετινών θερινών εκπτώσεων ο εμπορικός κόσμος της χώρας, την ώρα που σύσσωμος ο κλάδος του λιανεμπορίου έχει εναποθέσει μεγάλο μέρος των προσδοκιών του στην τρέχουσα περίοδο, προσβλέποντας σε αύξηση της επισκεψιμότητάς του και κατ’ επέκταση σε ενίσχυση της κατανάλωσης.
Υπενθυμίζεται ότι οι θερινές εκπτώσεις ξεκίνησαν επίσημα τη Δευτέρα 14 Ιουλίου και θα διαρκέσουν έως και το Σάββατο 30 Αυγούστου. Παράλληλα, τα εμπορικά καταστήματα ήταν ανοιχτά την περασμένη Κυριακή 20 του μηνός.
Ωστόσο, οι πρώτες ημέρες των εκπτώσεων δεν ήταν και οι πιο ενθαρρυντικές. «Κόντρα στις προσδοκίες μας, δεν υπήρξε μεγάλη κινητικότητα τις πρώτες ημέρες στις τοπικές αγορές», δηλώνει, μιλώντας στο -, o πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς, Θεόδωρος Καπράλος. Όπως εξήγησε δε, η κατάσταση είναι παρόμοια σχεδόν σε πανελλαδικό επίπεδο. «Μίλησα με συναδέλφους σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Αγρίνιο. Όλοι μου είπαν τα ίδια. Δεν υπήρξε κινητικότητα τις πρώτες ημέρες», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Σε ηλεκτρονικό εμπόριο και πολυκαταστήματα στρέφονται οι καταναλωτές
Όπως μάλιστα αποκάλυψε ο κ. Καπράλος, οι καταναλωτές προχωρούν μεν στις αναγκαίες αγορές τους, απλά, όπως αποδεικνύεται, δεν στρέφονται στις τοπικές αγορές. Αντίθετα, προτιμούν να ψωνίζουν online, ή να επιλέγουν τα μεγάλα πολυκαταστήματα προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες τους.
«Για εμάς δεν υπάρχουν πια εκπτώσεις. Και αυτό γιατί ο κόσμος στρέφεται πλέον στα πολυκαταστήματα τα οποία έχουν όλο τον χρόνο προσφορές», σχολιάζει στο - επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στον κλάδο του λιανεμπορίου και διατηρεί κατάστημα στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας.
Την ώρα δε που τα εμπορικά καταστήματα είχαν ανοίξει διάπλατα τις πόρτες τους, περιμένοντας το καταναλωτικό κοινό, ο καιρός δεν στάθηκε σύμμαχος. Και αυτό γιατί οι υπερβολικά υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν τα τελευταία 24ωρα λειτούργησαν αποτρεπτικά για το καταναλωτικό κοινό.
Δύσκολος ο στόχος για τζίρο 7 δισ. ευρώ
Σύμφωνα με το Εμπορικό και
Content Original Link:
" target="_blank">