27
Sun, Jul
348 New Articles

Η ξηρασία των παραγγελιών, πλήγμα για τη ναυπηγική βιομηχανία

Η ξηρασία των παραγγελιών, πλήγμα για τη ναυπηγική βιομηχανία

Ναυτιλια Ελλαδα
Η ξηρασία των παραγγελιών, πλήγμα για τη ναυπηγική βιομηχανία

Οι επιπτώσεις από το απότομο «φρενάρισμα» στις παραγγελίες για νεότευκτα το 2025 έχουν γίνει αισθητές σε κάθε χώρα με έντονη παρουσία στη ναυπηγική βιομηχανία.

Βάσει δεδομένων που παραθέτει η ναυλομεσιτική εταιρεία Xclusiv, στον απόηχο των αλλεπάλληλων παραγγελιών κατά το α΄ εξάμηνο του 2024, τα ναυπηγεία της Κίνας πρωτοστάτησαν, αναλαμβάνοντας να κατασκευάσουν 314 bulkers από τα συνολικά 422 που παραγγέλθηκαν. Δηλαδή, ανέλαβαν το 74% του μεριδίου της αγοράς, έναντι 23% της Ιαπωνίας (95 πλοία). Φέτος, κατά το α΄ εξάμηνο του 2025, από τις μόλις 76 παραγγελίες για bulkers που τοποθετήθηκαν, η Κίνα είδε το μερίδιό της στην αγορά να κατρακυλά στο

Content Original Link:

Διαβαστε το πληρες αρθρο : Ναυτικά Χρονικά

" target="_blank">

Διαβαστε το πληρες αρθρο : Ναυτικά Χρονικά

Top Stories

Grid List

A future-forward leader in Sustainable Maritime Innovation

Press Relases

From saving the oceans, to safeguarding the planet.

Unveiled during a live global broadcast, the launch event brought together global customers,

DK Fotinakis has successfully completed emergency steelwork on the M/T Anikitos

Press Relases

DK Fotinakis has successfully completed emergency steelwork on the M/T Anikitos, delivering critical structural repairs with speed and efficiency. This project

DK Fotinakis recently completed a full scope of maintenance and repair works on the M/T Evridiki

Press Relases

From replacing all cargo tank heating coil lines to mechanical works and structural improvements, our dedicated team ensured that every detail

Evangelos Marinakis ‘extremely disappointed’ by returns to date on high-spec newbuildings

Press Relases

4 June 2025 13:06 GMT Updated 4 June 2025 13:06 GMT

By Andy Pierce in Oslo

Greek shipowner

Emergency ME LO Cooler Restoration at Shanghai Anchorage

Press Relases

The root cause was traced to internal failure of the Main Lube Cooler. With no port access and high risk of

Capital Ship Management Corp. Connecting Classrooms with Vessels

Press Relases

from Capital Ship Management Corp., as part of the “Adopt a Ship by PROJECT CONNECT” educational program.

The visit was filled

«Φουρτούνες» διαρκείας για τα LNG carriers

Ναυτιλια Ελλαδα

«Φουρτούνες» διαρκείας για τα LNG carriers

«Ρεύμα» ανόδου για την ηλεκτροκίνηση στην ΕΕ

Ναυτιλια Ελλαδα

«Ρεύμα» ανόδου για την ηλεκτροκίνηση στην ΕΕ

Η ξηρασία των παραγγελιών, πλήγμα για τη ναυπηγική βιομηχανία

Ναυτιλια Ελλαδα

Η ξηρασία των παραγγελιών, πλήγμα για τη ναυπηγική βιομηχανία

Εναλλακτικά καύσιμα στη ναυτιλία: Τα τελευταία δεδομένα για τον στόλο

Ναυτιλια Ελλαδα

Εναλλακτικά καύσιμα στη ναυτιλία: Τα τελευταία δεδομένα για τον στόλο

Σε πύρινο κλοιό η Ελλάδα

Ναυτιλια Ελλαδα

Σε πύρινο κλοιό η Ελλάδα

Πρεμιέρα για το μεγαλύτερο υπεράκτιο πεδίο πετρελαίου της Κίνας

Ναυτιλια Ελλαδα

Πρεμιέρα για το μεγαλύτερο υπεράκτιο πεδίο πετρελαίου της Κίνας