Συγγνώμη, μήπως είστε ΑΙ; Αντιμέτωποι με την δυσπιστία οι εργαζόμενοι στα τηλεφωνικά κέντρα
Πολλές εταιρείες επιλέγουν στα τηλεφωνικά κέντρα τους να συνδέουν τους πελάτες, στο αρχικό στάδιο συζήτησης, με αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση, ενίοτε δημιουργώντας σε κάποιους την εντύπωση ότι και η επικοινωνία με πραγματικό εργαζόμενο γίνεται με σύστημα ΑΙ.
Αποτέλεσμα; Εκνευρισμός, ξεσπάσματα και δυσπιστία.
Μα τι είστε τέλος πάντων; ΑΙ;
Όταν οι πελάτες της Τζέσικα Λίντσεϊ την κατηγορούν ότι είναι Τεχνητή Νοημοσύνη, συχνά είναι εκνευρισμένοι. Τα τελευταία δύο χρόνια, η εργασία της σε τηλεφωνικό κέντρο για την εταιρεία εξωτερικής ανάθεσης Concentrix διακόπτεται από ανθρώπους στην άλλη άκρη του τηλεφώνου που απαιτούν να μιλήσουν με έναν πραγματικό άνθρωπο. Μερικές φορές τη ρωτούν
Content Original Link:
" target="_blank">